Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از تشکیل صف و هدر رفت وقت شهروندان هم‌اکنون حضور در مراکز تعویض پلاک فقط با نوبت‌دهی قبلی مقدور است.

کیومرث غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به شلوغی مراکز تعویض پلاک استان، اظهار داشت: بحث شماره‌گذاری مشکلی در سطح کشور است که ناشی از تعطیلات کرونایی و عید نوروز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش ساعت کاری این مرکز در کرمانشاه، افزود: برای رفاه حال شهروندان ساعت کاری این مرکز را تا ساعت 17 افزایش دادیم و از سوی دیگر به وکالت‌نامه‌های که صادر شده مهلت 40 روزه طرح کرونا اضافه شده تا از نظر قانونی اعتبار داشته و تعویض پلاک و شماره‌‌گذاری آن‌ها انجام می‌گیرد.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با اقدام صورت گرفته متاسفانه هر روز با صف طویلی در مراکز تعویض پلاک مواجهه بودیم، لذا برای جلوگیری از تشکیل صف و هدر رفت وقت شهروندان و حتی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هم‌اکنون حضور در مراکز تعویض پلاک فقط با نوبت قبلی مقدور است.

غلامی تصریح کرد: یعنی به همان تعدادی که می‌توان خدمات داد، نوبت داده می‌شود و دیگر نیازی نیست در صف‌های طولانی معطل شوند.

وی تصریح کرد: شهروندان و متقاضیان تعویض پلاک می‌توانند ابتدا به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند نوبت بگیرند بعدا در روزی که اعلام می‌شود به اتفاق فروشنده و خودرو برای احراز هویت مالک و اصالت ارکان و همچنین احراز اصالت مدارک در تاریخی که به آن‌ها اعلام می‌شود به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

غلامی ارائه مدارک مالکیت از جمله شناسنامه خودرو و کارت ملی برای گرفتن نوبت الزامی دانست و گفت: متقاضیان تا روزی که به آن‌ها نوبت داده شده دیگر به مرکز تعویض پلاک برای گرفتم خدمات مراجعه نکنند حتما از قبل نوبت داشته باشند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس نوروز صف طولانی تعویض پلاک نوبت دهی مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان

سیدمصطفی سجادی نژاد رئیس بیمارستان ضیایی اردکان گفت: بیمار با توده بزرگ مثانه و با سابقه قبلی سرطان و خارج کردن کلیه سمت چپ، تحت عمل جراحی سه ساعته به همت تیم جراحی پزشکان (سیدمحمدموسوی و‌مهدی پایدار) قرار گرفت. 

وی افزود: بیمار دارای سابقه جراحی‌های قبلی و چسبندگی‌های شدید بود که ک عمل جراحی سخت برای وی انجام شد و در حال حاضر در بخش جراحی بستری و شرایط مساعدی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران