Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@10:00:00 GMT

افت لژیونرهای ملی پوش ایرانی در لیگ ستارگان قطر

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۶۱۷

افت لژیونرهای ملی پوش ایرانی در لیگ ستارگان قطر

به گزارش افکارنیوز،

 لیگ ستارگان در فصل جاری شاهد افت آشکار بازیکنان آسیایی تیم‌های این رقابت‌ها در مقایسه با سالیان قبل بود. بازیکنانی آسیایی که در فصول قبلی بسیار درخشان و فراتر از انتظارها بودند. با بررسی عملکرد این دسته از بازیکنان در فصل جاری به این نتیجه می‌رسیم که آنها قابل مقایسه با ستارگان فصول گذشته نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- این روزنامه قطری سپس با اشاره به عملکرد بازیکنان آسیایی تیم‌های مختلف لیگ ستارگان قطر درباره مرتضی پورعلی‌گنجی ، بازیکن خط دفاعی العربی دوحه نوشت: این بازیکن ایرانی به خاطر عملکردش در فصل جاری مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفت و برخی از کارشناسان فوتبال قطر خواهان تغییر پورعلی‌گنجی شدند. او نتوانست بهترین تصویر را از خط دفاعی العربی به نمایش بگذارد و بدین‌خاطر تیمش گل‌های زیادی دریافت کرد و بازی‌های زیادی را با شکست به پایان رساندند.

نتایج ضعیف العربی باعث خروج این تیم از جمع 4 تیم برتر لیگ ستارگان شد. شاید مصدومیت‌های متعدد پورعلی‌گنجی عملکردش را تحت تاثیر قرار داد. با این وجود او بازیکنی با توانمندی‌های فنی زیادی است. او در زمان بازی برای السد دوحه یکی از ستارگان فوتبال قطر بود اما در مقایسه با آن سال‌ها شاهد افت و عقب‌نشینی پورعلی‌گنجی هستیم. این بازیکن یکی از بهترین مدافعان لیگ ستارگان قطر است و حتی به جام قهرمانی نیز دست یافت اما برای اثبات دوباره این موضوع باید نبرد کند.

روزنامه الوطن قطر درباره کریم انصاریفرد ، مهاجم تیم السیلیه نیز می‌نویسد: این بازیکن خط حمله انتظارها را در فصل جاری لیگ ستارگان قطر برآورده نکرد. السیلیه با هدف افزایش قدرت تهاجمی و قرار  گرفتن  در دایره تیم‌های مدعی با انصاری‌فرد قرارداد بسته بود اما این اتفاق رخ نداد. این تیم با قرار گرفتن در رده ششم جدول از جمع مدعیان خارج شد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز وداع زودهنگامی داشت. انصاری‌فرد فقط 6 گل در لیگ ستارگان قطر به ثمر رساند که نشان‌دهنده این است که در بالاترین سطح قرار ندارد.

السیلیه در فصل جاری لیگ ستارگان قطر نیاز مبرمی به گلزنی‌های انصاری‌فرد داشت اما او نتوانست خود را به عنوان یکی از مهاجمان برجسته این رقابت‌ها معرفی کند و در تقابل با مهاجمان عربی عقب‌نشینی کرد.

رامین رضاییان ، مدافع تیم قعرجدولی الشحانیه نیز آخرین بازیکن ایرانی است که روزنامه الوطن درباره او نوشت: شاید در میان بازیکنان ایرانی با به ثمر رساندن 8 گل بهترین باشد، اما نتوانست مانع قعرنشینی تیمش شود. الشحانیه با قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی لیگ ستارگان نامزد اصلی سقوط به دسته پایین‌تر است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر پورعلی گنجی کریم انصاریفرد رامین رضاییان قطر ملی پوش لیگ ستارگان قطر رامین رضائیان پور علی گنجی لیگ ستارگان قطر پورعلی گنجی فصل جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر

به گزارش ورزش سه، از هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، تیم رده آخری المرخیه در ورزشگاه خانگی به مصاف تیم مدعی قهرمانی الغرافه رفت که در پایان نتیجه عجیبی رقم خورد  المرخیه ته جدولی موفق به برتری 3 بر 2 شد.

اما مرد اول این میدان کسی نبود جز ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس یعنی بشار رسن 27 ساله که موفق به زدن 1 گل و ثبت 2 پاس گل برای هم تیمی هایش در این مسابقه شد.

المرخیه در این بازی گل اول را  توسط دامه ترائوره از الغرافه دریافت کرد اما در آخرین دقیقه نیمه اول این گل توسط یوسف ان جیه با پاس گل بشار جبران شد. در دقیقه پنجاه و پنجم  بازی بشار رسن موفق به زدن گل دوم تیمش شد تا المرخیه با نتیجه 2 بر 1 پیش بیوفتد. گلی در دقیقه 89 توسط یاسین براهیمی از روی نقطه پنالتی جبران شد اما در آخرین دقیقه بازی بود که بازهم روی پاس گل بشار توسط ان جیه به گل رسید تا یک پیروزی باشکوه را بدست آورد و امیدوار به ماندن در لیگ ستارگان در دو هفته پایانی باشد.

ستاره عراقی المرخیه از نیم فصل دوم و پس از جدایی قرضی  از القطر به المرخیه آمده و تاکنون در 7 بازی موفق به ثبت 3 گل و 3 پاس گل برای تیمش شده است. شاگردان پدرو مارتینز با 14 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارند و امیدوار به حفظ سهمیه خود در دو هفته پایانی خواهند بود.

الغرافه که پس از سال ها شانس کسب قهرمانی در این فصل از لیگ ستارگان را دارد نیز با این شکست 41 امتیازی ماند تا اختلاف دو امتیازی اش در صدر جدول با السد با یک بازی بیشتر حفظ شود. 

دیگر خبرها

  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!
  • آیا چهره صورت‌های فلکی تغییر می‌کند؟
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • جیمز وب منتشر کرد: دو نما از کهکشان مسیه 82 (+تصاویر)