Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@20:46:28 GMT

نیشابور در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۶۴۵

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا قامتی ظهار کرد: هر چند متناسب با ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا در کشور بخش‎هایی که لازم بود در مقاطع مختلف بازگشایی شد، اما هنوز تالارهای‎ پذیرایی و مکان‎های تجمعی برای برگزاری مراسم عزاداری با محدودیت‎هایی مواجه هستند.

وی ادامه داد: در وضعیت فعلی رعایت فاصله‎گذاری اجتماعی توسط مردم ضروری است، متاسفانه آمار تلفات ناشی از ویروس‎کرونا از ابتدا تا دهم خردادماه افزایشی بوده و وارد پیک جدیدی شده‌‎ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان نیشابور مطرح کرد: مردم باید بدانند که شرایط کرونا هنوز تغییر نکرده و از بین نرفته است، کاهش تلفات بستگی به همکاری تمام شهروندان دارد، اکنون در خصوص وضعیت کرونا در شرایط مناسبی قرار نداریم.

وی اظهار کرد: اگرچه آمار تلفات کرونا در اردیبهشت‎ماه بسیار کاهش یافته بود، اما این آمار در دهه اول خردادماه به نسبت مدت مشابه ماه قبل بیش از 50 درصد افزایش یافت.

قامتی گفت: اگر چه در ابتدا خود بیماران مراجعه می‌‏کردند، اما اکنون که بیماریابی در دستور کار قرار گرفته و ظرفیت آزمایشگاه نمونه‎گیری از 40 نفر به 80 نفر رسیده آمار مبتلایان نیز تغییر کرده است.

فرماندار نیشابور عنوان کرد: بدون شک اگر بخواهد روال به همین شکل ادامه داشته باشد و مردم همکاری نکنند، ناگزیر خواهیم بود در بخش‎هایی محدودیت‎ها را در شهرستان اعمال کنیم، از مسافران و شهروندان درخواست داریم نکات بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیشابور کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محمدرضا کاویان‌پور رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.

رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

کد خبر 6084461 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان