Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این روزها از هشتگ "عدالت برای جرج فلوید" به کرات در شبکه های اجتماعی استفاده می شود و جیدون سانچو نیز بعد از باز کردن دروازه پادربورن در بازی امشب از لباسی برای جشن شادی استفاده کرد که چنین عبارتی روی آن درج شده بود.

البته  مارکوس تورام، مهاجم گلادباخ نیز بعد از گلزنی مقابل یونیون برلین از ژست مرسوم به قصد عدالت خواهی برای سیاه پوستان استفاده کرد و به نظر می رسد بازی های این هفته بوندسلیگا تحت تاثیر اتفاقی دلخراشی بود که چند روز قبل برای جرج فلوید رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دورتموند جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته سی و دوم لالیگا بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 به سود رئال به پایان رسید.

رئال در این بازی با گل آندریاس کریستنسن عقب افتاد و سپس با ضربه پنالتی وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اولین گل نیمه دوم دوباره به نام بارسلونا ثبت شد و این بار فرمین لوپز در دقیقه 69 تیمش را پیش انداخت. لوپز 20 ساله با جایگیری خوب این گل را به ثمر رساند.

پس از اینکه لامینه یامال سعی کرد با ارسال مستقیم به سمت دروازه آندری لونین را مرتکب اشتباه کند، ارسال او با واکنش دروازه‌بان رئال همراه شد اما لوپز در مقابل او قرار داشت تا با ضربه ساده این توپ را به گل تبدیل کند.

لوپز برای جشن گرفتن این گل از شادی گل معروف جود بلینگام استفاده کرد. او به ستاره رئال مادرید قول داده بود در صورت گلزنی برای بارسا در ال‌کلاسیکو این شادی گل را امتحان کند.

این بازیکن جوان که فصل جدید با اعتماد ژاوی هرناندز به ترکیب بارسا اضافه شده از زمان درخشش در بازی دوستانه مقابل رئال مادرید در پیش فصل به ترکیب اصلی اضافه شده بود و امشب دوباره جواب اعتماد مربی اسپانیایی را داد.

دیگر خبرها

  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)