Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: محمدرضا جودکی در مورد اینکه حدود ۲ میلیون نفر از سهامداران عدالت با وجود داشتند، برگه سهام عدالت و حتی کارت پرس شده سهام یک میلیون تومانی عدالت دارند، اما اسامی آن‌ها در سامانه سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی وجود ندارد، گفت: علت این است که سازمان خصوصی‌سازی مغایرت دارد و خطای نرم‌افزاری سامانه سهام عدالت آن‌ها است که حدود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ تا ۲ میلیون نفر از سهامداران عدالت را از قلم انداخته است.

وی افزود: طبق آیین‌نامه اجرایی سهام عدالت استناد افراد مشمول عدالت براساس آخرین اطلاعات شرکت‌های تعاونی سهام عدالت است که این اطلاعات هر روز غروب اطلاعات ثبت‌نامی‌های نهایی افراد در تعاونی‌ها به سازمان خصوصی‌سازی ارسال کرده اند.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تهران گفت: آخرین اطلاعات مشمولان سهام عدالت تا پایان سال ۱۳۹۴ به سازمان خصوصی‌سازی ارائه شده است و اطلاعات کسانی که در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت ثبت نهایی شده‌اند، در آخر همان روز به سازمان خصوصی‌سازی ارسال شده است و بنابراین هرگونه نقص در تعداد اسامی و سهامداران عدالت برعهده سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود.

جودکی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود، اختلاف جزیی در مشخصات سجلی و یا کد ملی افراد باعث حذف این افراد شده است، گفت: ممکن است در ثبت‌نام اولیه مشکلاتی وجود داشته باشد، اما وقتی ثبت‌نام مشمولان در شرکت تعاونی سهام عدالت نهایی می‌شود، به منزله این است که همه اطلاعات دوباره بررسی شده و اطلاعات براساس کد ملی افراد ثبت شده و کارت پرس شده سهام عدالت به ارزش اسمی ۱۰ میلیون ریال به افراد داده می‌شد و همین اطلاعات عیناً به سازمان خصوصی‌سازی منعکس می‌شد.

وی در مورد اینکه چه تعداد از سهامداران عدالت با این مشکل مواجه هستند، گفت: حدود ۱.۸ میلیون نفر این مشکل را دارند و ما تلاش می‌کنیم، مشکل آن‌ها حل شود، اما باید سازمان خصوصی‌سازی در این زمینه پاسخ دهد و مسئولیت با آن سازمان است.

به گفته مدیرعامل سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تهران، طبق آیین‌نامه سهام عدالت هر کس که دعوتنامه سهام عدالت را از نهاد‌های حمایتی دریافت کرده و به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت مراجعه کرده و در آنجا مراحل ثبت‌نام آن‌ها نهایی شده است، به عنوان سهامدار عدالت طبق قانون شناخته می‌شود.

جودکی گفت: سامانه سهام عدالت نزد سازمان خصوصی‌سازی در اواخر سال ۹۵ راه‌اندازی شد. زمانی که از مردم خواسته شد که شماره حساب شبای بانکی خود را برای واریز سود سهام اعلام کنند و، چون کل اسامی ۴۹ میلیون سهامدار از یک منبع کپی و در این سامانه منتقل شده بود، در این بین اسامی حدود ۱.۸ تا ۲ میلیون نفر جا انداخته شده است.

به گفته وی، از نظر شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کسانی که ثبت‌نام نهایی کرده و ایراد‌های مشخصات آن‌ها رفع شده و کارت پرس شده سهام عدالت برای‌شان صادر شده است، سهامدار عدالت شناخته می‌شوند و باید سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه این افراد چگونه در سامانه آن‌ها شناخته نمی‌شوند پاسخگو باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی برگه سهام عدالت سهامدار عدالت شرکت های تعاونی سهام عدالت سازمان خصوصی سازی سهامداران عدالت سهام عدالت میلیون نفر ۲ میلیون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند، چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده، اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سال‌های گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس