Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: باند 7 نفره کلاهبرداری اینترنتی در آذربایجان غربی متلاشی شدند.

سردار مسعود خرم نیا  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باند کلاهبرداری در آذربایجان غربی متلاشی شد.

وی با بیان اینکه این باند کلاهبرداری 7 نفره اقدام به صدور آگهی‌های جعلی فروش قطعات خودرو اقدام می کرد، تصریح کرد: در این خصوص 475 آگهی جعلی فروش لوازم و قطعات خودرو با قیمت فریبنده در نرم افزارهای فروش اجناس دست دوم صادر کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: اعضای این باند پس از دریافت وجوه از مردم با خاموش کردن سیمکارت و حذف آگهی مجدا به کار خود ادامه می دادند.

خرم نیا  اعلام کرد: به محض اطلاع از این موضوع، کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند. 

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی شناسایی خودرو ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مهدی کریمی افزود: میزان بارندگی ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین یک تا چهار میلی متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با چهار میلی متر بود و این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد، اظهار کرد: طبق پیش بینی ها در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد ولی در شبانه روز گذشته گزارشی رسمی از ایستگاه ها در این زمینه نداشتیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: وزش باد نیز طبق پیش بینی ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

 

دیگر خبرها

  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین