Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-16@06:33:54 GMT

تقوا و وحدت از عوامل قدرت اجتماعی اسلام است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۷۳۳

تقوا و وحدت از عوامل قدرت اجتماعی اسلام است

مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به آیات وحدت در قرآن کردیم تأکید کرد:بزرگترین عامل قوای اجتماعی اسلام یکی تقوا و دیگری وحدت است.

وی ادامه داد: از مهمترین عوامل بازدارندگی از انواع خیانت، دزدی، حق کشی، کلاهبرداری و هر جنایتی که شرع و عرف و عقل آن را حرام دانسته است، تقوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مولوی کریم زایی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی که قیام و اتحاد چهل و هشت کشور علیه جمهوری اسلامی ایران بود، کرد، لر، بلوچ و ترک و ... اتحاد خود را حفظ  کردند و به دست الهی و با وحدت بین مسلمین پیروزی از آن اسلام شد.

مولوی کریم زایی تصریح کرد: اکنون استکبار جهانی می داند، اگر این دو عامل  قدرت جهان اسلام احیا گردد، دیگر فضایی برای دشمنان نخواهد ماند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر خاطر نشان کرد:از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی سه مسئله بوده است: اول رهبریت و دوم اسلام خواهی مردم و سوم وحدت و اتحاد ملت؛ شعار جمهوری اسلامی در همه مکانها«یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»  بوده که تحقق پیدا کرد.

وی اظهار داشت: تفرقه و اختلاف عذاب عظیم به همراه دارد؛ اکنون وحدت بین جوانان مسلمان در عراق، یمن، افغانستان و....در نتیجه مکر و حیله شرق و غرب که حکومت و ملت های مسلمانان را به نزاع وارد می دارند، در حال از بین رفتن است که باید نسبت به آن هوشیار بود.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آیت‌الله ملک حسینی به عملیات "وعده صادق"

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله ملک حسینی به مناسبت عملیات «وعده صادق»، پیامی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است. بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ پاسخ سخت و کوبنده سپاه اسلام به اذن پروردگار بارقه امید را در جبهه مقاومت جلوه گر ساخت.
گنبد شیشه ای و موهوم را فروریخت، فرمان فرمانده کل قوا نشان داد که اسرائیل خانه سست بنیان بود که در پرتو غوغای غول های رسانه ای به وانمود قدرت و شوکت می پرداخت. "و إِنَّ اَوهَنَ البُیوتِ لَبیتُ العَنکبوتِ" آنچه رخ داد که اندک جلوه ای از قدرت جمهوری اسلامی بود نه تنها صهیونیسم که حامیان وی از غرب و همراهان وی از عرب را بی آبرو ساخت.
پگاه فتح و پیروزی برمدار نصرت الهی پگاه حمد خدای سبحان است "فسبح بحمد ربک" آنچه از غیور مردان سپاه اسلام انجام گرفت پاسخ بود، ان شاالله انتقام سخت و بزرگ در راه است.
خدا قوت مردان عزت و غیرت
سید شرف الدین ملک حسینی 

دیگر خبرها

  • آیه چهارم سوره مبارکه صف، شعار محوری اتحاد و همدلی مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات «وعده صادق»
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است
  • آیه ۴سوره صف، شعار محوری اتحاد مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات
  • واکنش آیت‌الله ملک حسینی به عملیات "وعده صادق"
  • عملیات «وعده صادق» غرور ملی و وحدت اجتماعی را تقویت کرد
  • وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد
  • انتقام از صهیونیست نشانگر صحت راهبرد کلان نظام است
  • اتحاد و همدلی امت اسلامی در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی یک اصل است
  • وحدت به جای تخریب و تفرقه
  • همایش هم اندیشی طوایف بهمئی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی