Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کوهنوردی استان همدان گفت: ساخت و سازها در دامنه کوهستان الوند غیر معمول و قابل تأمل است.

وی خاطرنشان کرد: کوهستان الوند باید حفظ شود و کسی نباید در این موضوع تردید کند چرا که الوند، نماد و شناسنامه شهر همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان با یادآوری این موضوع که تصرف انسانی در محیط زیست باید به حداقل برسد، افزود: مقام معظم رهبری بارها در مورد زمین خواری و کوه‌خواری و ضرورت برخورد قاطع با این معضل جدی تذکر داده و بر آن تاکید کرده‌اند.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه باید صحبت‌ها پیرامون ساخت و سازهای دامنه الوند راستی آزمایی شود، تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک مطالبه عمومی باید به موضوع ساخت و سازهای دامنه الوند ورود کارشناسی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه حد و حدود تصرف در دامنه الوند باید مشخص و از تخریب بیشتر کوهستان الوند جلوگیری شود، گفت: سمن‌ها و مجموعه‌های مردمی برای حفاظت از الوندمطالبه‌گری داشته باشند.

لازم به ذکر است، هفته گذشته موضوع جاده کشی در دامنه کوهستان الوند و جاده منتهی به میدان میشان رسانه‌ای و  بازخوردهای متفاوتی در فضای مجازی داشته که این مسئله مهم حساسیت مسئولان استان همدان را نیز برانگیخته است.

46

کد خبر 1394418

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان کوهستان الوند دامنه الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین ،خبر قطع درختان پارک قیطریه به خاطر ساخت مسجد(که البته از سوی شهردار تهران تکذیب شده است) این روزها سر و صدای زیادی داشته است.در همین باره ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به آن در حساب ایکس (توئیتر) نوشت:

ساخت مسجد در بخشی از بوستان قیطریه نه تنها تعظیم شعائر اسلامی نیست بلکه موجب تخریب شعائر و بدبینی بخش وسیعی از شهروندان خواهد شد، تا کِی قرار است خودزنی کنیم؟!

شهرداری تهران به تذکری که در آخرین جلسه علنی شورای شهر دادم توجه نماید و توجیه نکند!

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888877

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • روایتی از ساخت مسجدی که پس از ۱۰۷۲ سال میعادگاه منتظران ظهور است
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • پیکر شهروند گمشده پیرانشهری پیدا شد +فیلم
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است
  • گنج نهفته در همدان، بهترین مکان برای مسافران نوروزی
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • دین با شناخت و علم ارزش پیدا می‌کند