Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت دوازدهم دور مقدماتی فصل دوم مسابقه بزرگ «عصر جدید»  شب گذشته با حضور شرکت کنندگان خلاق و تماشاگران پرهیجان روی آنتن رفت. این قسمت عصر جدید را می‌توان رقابت «گروه مرگ» نامید؛ چرا که شش اجرا با چهار رأی مثبت داوران همراه شدند!

شب گذشته، مجید معظمی شرکت کننده نوجوان «عصر جدید» در حوزه خوانندگی روی صحنه هنرنمایی کرد؛ او قطعه «بمون» محسن یگانه را خواند و تماشاگران نیز با او همخوانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معظمی استعدادی احترام‌برانگیز در خوانندگی دارد؛ او در همین سنین نوجوانی کار و هزینه تحصیل خود را تأمین می‌کند و استادش در حوزه گچ‌کاری استعداد خوانندگی اش را کشف کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

امین حیایی پس از اجرای این هنرمند نوجوان گفت: من عاشق تیپ، مدل خواندن و زبان بدنت شدم.

بشیر حسینی هم عنوان کرد: اما من عاشق خودت شدم و احساس کردم دوران نوجوانی خودت را داری.

عظیمی‌نژاد هم اظهار کرد: من این قطعه را نشنیده بودم، اما دیدم که همه سالن با تو شعر را می‌خوانند و ارتباط و حس خودت با مخاطب بسیار خوب بود. کمتر خواننده‌ای است که در «عصر جدید» در چشم من نگاه کند و بتواند بخواند! (خنده)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیشب همچنین، هیّاس اجرایی را در حوزه شیشه گری روی صحنه آورد. او با هنر خود توانست نظر مثبت داوران را دریافت کند. این شرکت‌کننده پای چراغ جادو را هم به عصر جدید باز کرد!

بشیر حسینی با دیدن هنر این شرکت کننده گفت: من تا ۱۰ دقیقه پیش هیچ حسی به شیشه نداشتم (خنده).

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اما در اجرای دیگر شاهرخ رضایی توانست با شعبده یک شروع طوفانی داشته باشد؛ او با پرنده سفید و کوچک خوشبختی اولین چراغ سفید را دریافت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


گروه نسل‌ جدید هم با اجرای هماهنگ خود داوران را شگفت زده کردند. اجرای آن‌ها درباره کلاس درس بود اما این بچه‌های باحال درس نوازندگی خود را به خوبی ارائه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


عظیمی نژاد ضمن تأیید کار هنری آنها گفت: هماهنگی شما با هم خوب بود؛ یک پیشنهاد دارم، شما را به همایون نصیری معرفی می‌کنم تا این استعداد ذاتی ریتم در موسیقی را یاد بگیرید و بهتر از آن استفاده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پایان قسمت دوازدهم دور مقدماتی فصل دوم مسابقه بزرگ «عصر جدید»، گروه نسل‌جدید و هیّاس با رأی داوران به مرحله بعد راه پیدا کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عصر جدید احسان علیخانی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران، ضمن قدردانی از همکاری تمامی دست اندرکاران برگزاری مرحله اول انتخابات اظهار کرد: نتیجه اخلاص و هم افزایی همه عوامل این بود که انتخابات با بهترین شرایط و در امنیت و آرامش کامل با حضور پرشور مردم برگزار شد.

وی با اشاره به تلاش ۲۰۰ روزه دست اندرکاران و عوامل و مسوولان برگزاری مرحله نخست انتخابات، افزود: خوشبختانه تمام برنامه ریزی ها به بهترین شکل اجرایی و انتخابات در استان تهران با تعامل بسیار بالا، حضور چشمگیر مردم و بدون کوچک‌ترین چالش و تنشی برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است، ادامه داد: ۲۱ اردیبهشت امسال این مرحله از انتخابات را در این ۲ حوزه برگزار خواهیم کرد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه سوال مهمی که‌ معمولا پرسیده می‌شود اینکه چه کسانی می‌توانند در دور دوم رای بدهند؟ گفت: ۲ گروه می‌توانند در دور دوم رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

به گفته وی، گروه اول کسانی هستند که در دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه (تهران یا ورامین) رأی داده‌اند و گروه دوم افرادی هستند که در دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه های انتخابیه کشور شرکت نکرده و رأی نداده‌اند.

جوهری یادآور شد: این ۲ گروه بر اساس قوانین انتخابات می‌توانند در این دوره حاضر شوند و رای خود را به صندوق بیندازند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه آمار همه افراد شرکت کننده در دور اول انتخابات ثبت شده و در صورت مراجعه به صندوق این مورد مشخص می‌شود، افزود: افرادی که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه غیر از تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، قرچک و پیشوا رای داده باشند، نمی‌توانند در این دو حوزه رای بدهند.

دیگر خبرها

  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • دور دوم انتخابات در تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • (عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود
  • جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم