Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:46:07 GMT

استان گلستان به عنوان قطب وحدت ایران معرفی شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۸۳۸

استان گلستان به عنوان قطب وحدت ایران معرفی شود

مقسم، استان گلستان را نماد وحدت اقوام و مذاهب کشور دانست و گفت: می توان از این الگو و برند استفاده کرده و استان گلستان را به عنوان قطب وحدت ایران معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یاسر مقسم» در دیدار با معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، پیرامون همکاری های فرهنگی ادارات هم سو برای کاهش هزینه ها و بهره وری بهتر از برنامه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با بیان اینکه، سال 1399 سال خلق و کشف فرصت ها به منظور جهش تولیدات فرهنگی و محتوایی می باشد، افزود: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 99 به عنوان سال «جهش تولید»، لازم و ضروری است که با خلق و کشف فرصت ها بتوانیم در مسیر تجلی و تعالی شعار سال گام برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه جلسات و اجتماعات معاونین فرهنگی ادارات هم سو در استان می تواند به اتفاق های نو و تازه ای منجر شود، افزود: هدف این است که گره از مشکلات مردم باز شود و بتوانیم با تولیدات فرهنگی مناسب در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی گام برداریم، ضمن آنکه در این نشست ها می توان با استفاده از تجارب یکدیگر به وحدت، هم افزایی و هم فکری برای پیشبرد بهتر کارها دست یافت و در این زمینه نشست های فصلی و دوره ای معاونین فرهنگی ادارات استانی را پیگیری خواهیم کرد.

 

مقسم، استان گلستان را نماد وحدت اقوام و مذاهب کشور دانست و گفت: می توان از این الگو و برند استفاده کرده و استان گلستان را به عنوان قطب وحدت ایران معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به راه اندازی استودیو مجازی لحظه های وصال به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، افزود: این استودیو در پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد و با تولید و ارائه فیلم های کوتاه برای فضای مجازی توانست به الگوی کشوری در تولید محتوای برنامه های اسلامی قرآنی انتخاب گردد.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با اشاره به اینکه فضای مجازی می تواند هم فرصت و هم تهدید باشد، تصریح کرد: تولید محتوای مخاطب پسند و محتوایی که بتواند نسل جوان را به خود جذب کند، می تواند جوانان را از سردرگمی در فضای مجازی نجات دهد و به سمت و سوی زندگی قرآنی اسلامی هدایت کند.

 

 

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان نیز در این دیدار ضمن بیان اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا اغلب فعالیت های کمیته امداد استان گلستان به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: برای اولین بار در طی این سالها جشنواره قرآنی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در سال 1399 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

«ربیع الله وفایی» با بیان اینکه در برنامه های کشوری متناسب با شرایط و ظرفیت های استانی برنامه ریزی و قطب بندی می شود، گفت: ما می توانیم با اقدامات و کارهای نو و خلاقانه به قطب فرهنگی کشور دست یابیم که به عنوان نمونه می توان راه اندازی استودیو مجازی تولید فیلم لحظه های وصال به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور را نام برد که از این دست ایده های خلاقانه است که می تواند به عنوان یک مدل کشوری تعیین شود.

 

وی استفاده از ظرفیت نهادهای هم سو را از سیاست های کمیته امداد استان بیان کرد و گفت: هدف کلی، جلب رضایت جامعه هدف است و با استفاده از ظرفیت های یکدیگر می توان با هزینه کم، بیشترین بهره را برد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: وحدت استان گلستان معاون فرهنگی کمیته امداد شمال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به بیان برخی از دستاوردها و موفقیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: این مرکز از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون ۲۷ رقم برنج را به حوزه کشاورزی کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارقام تولید ما به استان‌های مختلف کشور جهت کشت برنج از جمله گیلان، گلستان، خوزستان و بلوچستان ارسال می‌شود و تحقیقات ما در حوزه افزایش بهره وری، کاهش مصرف کود و سم، تولید بذر و تولید برنج سلامت محور منجر به موفقیت‌های برجسته ای در برنج کشور شده است.

مدیر مرکز تحقیقات برنج مازندران از فعالیت ۱۶ عضو هیأت علمی در این مجموعه پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های اخیر این مرکز مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج به روش ابتکاری است که بر اساس این دستاورد به صورت کاملاً بیولوژیک و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان آفت مهم کرم ساقه خوار برنج را در مزارع کنترل کرد.

کد خبر 6088650

دیگر خبرها

  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • 5 درس از مواجهه ایران با رژیم صهیونیستی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود