Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران میزان سقف تاب‌آوری شبکه توزیع برق در استان را هزار و 900 مگاوات عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی ما در زمان پیک مصرف تابستان امسال 2 هزار مگاوات است که با مصرف بهینه تابستانی بدون خاموشی داشته باشیم.

رضا غفاری در حاشیه برگزاری نخستین کنفرانس ملی مجازی تاب‌آوری در صنعت برق در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه شبکه‌های شرکت‌ها توزیع کشور به ویژه مازندران در معرض شرایط جوی قرار دارد با کوچکترین تغییرات موجب فروپاشی شبکه‌های توزیع می‌شود برگزاری این همایش به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نخستین کنفرانس ملی مجازی تاب‌آوری امسال با حمایت‌های ویژه شرکت توانیر و شاخه الکترونیک مازندران به منظور ارائه خدمات ارزنده به مشتریان در حال برگزاری است، افزود: در این کنفرانس تاب‌آوری، هوشمندسازی، مقاوم‌سازی، پایداری و قابلیت شبکه‌های اطمینان، اتوماسیون و محورهای جدیدی که در صنعت توزیع اتفاق می‌افتد مرور می‌شود تا در زمان حوادث جوی سبب بازیابی شبکه شود.


مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه تابستان امسال مسافران زیادی به مازندران سفر می‌کنند با توجه به ۲۰۰ مگاوات رشد بار باید پاسخگویی به مطالبات مشتریان باشیم، گفت: نیاز است صنایع همچون سال گذشته با صنعت برق همکاری داشته باشند تا از طرح‌های تخفیفی بهره‌مند شوند.


غفاری از برخی صنوف مثل شالیکوبی‌ها که بار فصلی دارند خواست تا در زمان پیک مصرف برق با شرکت توزیع همکاری دو سویه داشته باشند.


او با تاکید براینکه دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و بانک‌ها در مصرف انرژی پاک در پیک مصرف برق دقت کنند، تصریح کرد: میزان استفاده از سیستم‌های سرمایشی بین ۲۴ تا ۲۶ درجه قرار گیرد.


مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران میزان سقف تاب‌آوری شبکه توزیع برق در استان را هزار و  ۹۰۰ مگاوات عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی ما در زمان پیک مصرف تابستان امسال ۲ هزار مگاوات است قطعا ۳۰۰ مگاوات از طریق همکاری مشتریان انجام می‌شود تا مانند سال قبل تابستان بدون خاموشی داشته باشیم.


انتهای پیام/۸۶۰۰۶/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران تاب آوری توزیع برق شبکه توزیع شرکت توزیع توزیع برق پیک مصرف تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع‌آوری فاضلاب در حال اجراست و تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره‌برداری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، مهدی دوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: امکان واگذاری انشعاب فاضلاب در شهر قاین تا تابستان و در سربیشه تا پایان سال فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از امکان واگذاری انشعاب فاضلاب تا تابستان امسال در شهر قاین خبر داد و گفت: با استقرار پکیج تصفیه فاضلاب، این امکان تا تکمیل دوره ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب فراهم می‌شود. تا پایان سال بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته شبکه جمع‌آوری فاضلاب قاین 80 درصد و احداث تصفیه‌خانه این شهر نیز از پیشرفت 50 درصدی برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در چهار شهر استان در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اجرا داریم افزود: در حال حاضر در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع‌آوری فاضلاب در حال اجراست و تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی با بیان اینکه به دنبال ارتقای شاخص‌های برخورداری از  شبکه‌های جمع آوری فاضلاب در سطح استان تا متوسط  کشوری هستیم، تصریح کرد: در این زمینه عقب‌ماندگی‌هایی در استان وجود دارد. در شهر فردوس ضمن تسریع در اجرای شبکه سعی بر انتخاب پیمانکار و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس است که در این زمینه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

وی از راه‌اندازی فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سربیشه تا انتهای سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال امکان واگذاری انشعاب در این شهر نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است