Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@13:30:13 GMT

آمار تولید دو خودروساز داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۸۷۸

آمار تولید دو خودروساز داخلی

به گزارش افکارنیوز،

بر این اساس گروه صنعتی ایران‌خودرو در پایان اردیبهشت در مجموع ۵۷ هزار و ۱۴۸ دستگاه تولید کرده است. از این تعداد ۴۱ هزار و ۷۰۲ دستگاه گروه پژو ، ۵۴۷۹ دستگاه متعلق به گروه سمند، ۷۹۵۰ دستگاه دنا، ۹۸۴ دستگاه رانا و  ۱۰۳۳ دستگاه هم هایما بوده است. میزان تولید خودرو در دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، برای گروه پژو رشد ۵۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصدی، گروه سمند رشد ۹۷.۵ درصدی و برای دنا رشد ۴۰.۸ درصد داشته است اما رانا و هایما به ترتیب کاهش ۲۶.۵ درصدی و ۲۰.۷ درصدی داشته‌اند.

اخبار اقتصادی- گروه خودروسازی سایپا نیز در پایان اردیبهشت‌ سال‌جاری توانسته ۵۲ هزار و ۶۴۶ دستگاه تیبا و پراید تولید کند. این شرکت در دو ماهه ابتدایی امسال ۲۱ هزار و ۹۹۲ دستگاه تیبا و ۳۰ هزار و ۶۵۴ دستگاه پراید تولید کرده که از بابت تعهدات معوق بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پژو تولید خودرو سایپا ایران خودرو پژو خودرو سایپا تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولکس‌واگن صعود کرد

گروه خودروسازی فولکس‌واگن تحویل خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ با سه درصد افزایش به ۲.۱۰ میلیون دستگاه رساند.

به گزارش ایسنا، خودروساز آلمانی فولکس‌واگن با افزایش اندکی در تحویل خودرو در سه ماهه اول سال مواجه شد، زیرا در چین و همچنین آمریکای شمالی و جنوبی رشد داشته است.

بر اساس گزارش رویترز، فولکس واگن در مجموع ۲.۱۰ میلیون دستگاه خودرو در سه ماهه اول تحویل داده است که نشان‌دهنده افزایش ۳.۱ درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته است. این روند، هشت درصد در چین، ۱۴ درصد در آمریکای جنوبی و پنج درصد در آمریکای شمالی افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • خودروسازان متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • تولید نفت ایران به ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه در روز رسید
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک توسط متخصصان داخلی
  • فولکس‌ واگن صعود کرد
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست
  • فولکس‌واگن صعود کرد
  • تامین ۱۰۰ درصدی کاغذ و مقوای مورد نیاز چاپ کتب درسی از طریق تولید داخلی