Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروندمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: شورای اطلاع رسانی می‌تواند مرجع مناسبی برای خروجی هرگونه اخبار و اطلاعات درست باشد که از بوجود آمدن آشفتگی خبری و ناهماهنگی جلوگیری کند و می‌تواند کمک و یاری برای ستاد بحران قرار گیرد و ما نباید این ظرفیت را نادیده بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: موضوعی که در حال حاضر کمرنگ شده و در فضای مجازی آرام آرام به فراموشی سپرده می‌شود خدمات کادر درمان است که مورد اغفال قرار گرفته است.

جوروند افزود:جلسات شورای اطلاع رسانی شامل دو جلسه هستند که یکی با حضور منتخبان حوزه رسانه و دیگری با حضور اعضای اصلی شورای اطلاع رسانی برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان گفت: نباید فراموش کنیم دانشگاه علوم پزشکی مانند ورزشکاری است که باید بین دو نیمه استراحت کند و وظیفه ما این است که به پرسنل و کادر درمان روحیه بدهیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی دانشگاه علوم پزشکی فضای مجازی اخبار فرهنگی شورای اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه سپاه الغدیر آمده؛ هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آنها را به وبگاه گرداب gerdab.ir ارسال کنند و یا با شماره تلفن ۱۱۴ تماس بگیرند.
طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمان برخورد قاطع خواهد شد.
روابط عمومی سپاه الغدیر

دیگر خبرها

  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند