Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@21:13:07 GMT

آمار تولید ایران خودرو و سایپا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۹۱۴

آمار تولید ایران خودرو و سایپا اعلام شد

به گزارش ایسنا، بر این اساس گروه صنعتی ایران‌خودرو در پایان اردیبهشت در مجموع ۵۷ هزار و ۱۴۸ دستگاه تولید کرده است. از این تعداد ۴۱ هزار و ۷۰۲ دستگاه گروه پژو، ۵۴۷۹ دستگاه متعلق به گروه سمند، ۷۹۵۰ دستگاه دنا، ۹۸۴ دستگاه رانا و  ۱۰۳۳ دستگاه هم هایما بوده است. میزان تولید خودرو در دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، برای گروه پژو رشد ۵۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصدی، گروه سمند رشد ۹۷.۵ درصدی و برای دنا رشد ۴۰.۸ درصد داشته است اما رانا و هایما به ترتیب کاهش ۲۶.۵ درصدی و ۲۰.۷ درصدی داشته‌اند.

گروه خودروسازی سایپا نیز در پایان اردیبهشت‌ سال‌جاری توانسته ۵۲ هزار و ۶۴۶ دستگاه تیبا و پراید تولید کند. این شرکت در دو ماهه ابتدایی امسال ۲۱ هزار و ۹۹۲ دستگاه تیبا و ۳۰ هزار و ۶۵۴ دستگاه پراید تولید کرده که از بابت تعهدات معوق بوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید

با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ظرفیت تولید محصول پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳، در کم‌تر از دوماه به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید. - اخبار بازار -

ایکوپرس- گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه را از 400 دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به 700 دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.

این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال صورت گرفته است.

به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • جهش تولید خودروهای تجاری
  • خصوصی‌ها، کم‌کاری دو خودروساز بزرگ را جبران کردند...
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • رشد ۲ رقمی تولید خودرو ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری