Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:28:23 GMT

سقوط آوار جان کودک ۱۰ ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۹۵۰

سقوط آوار جان کودک ۱۰ ساله را گرفت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مرگ کودک ۱۰ ساله در حادثه ریزش آوار در روستای بادجان فریدن خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه ترافیکی بامداد امروز در اصفهان اظهار کرد: واژگونی پراید ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان فرودگاه رو به روی فرودگاه کوثر اتفاق افتاده است، ادامه داد: برای امدادرسانی دو کد اورژانس اعزام شده است که پنج نفر مصدوم این حادثه را به بیمارستان کاشانی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به ریزش آوار در روستای بادجان فریدن اشاره کرد و گفت: برای این حادثه نیز یک کد اورژانس و یک کد هلال احمر اعزام شده است.

وی افزود: در این حادثه مرد ۳۵ ساله مصدوم و پسر بچه ۱۰ ساله جان خود را از دست داده است.

عابدی گفت: مصدوم این حادثه به مرکز درمانی شهید رجایی داران منتقل شده است.

کد خبر 426573

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ریزش آوار کودک مرگ و مير اورژانس اصفهان تصادفات رانندگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان