Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:30:54 GMT

آغاز ساخت ۳۹۰ واحد مسکن در شهر سهند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۱۰۵

آغاز ساخت ۳۹۰ واحد مسکن در شهر سهند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید کشور در مراسم آغاز احداث این واحد‌ها گفت: یکی از ظرفیت‌های طرح اقدام ملی مسکن استفاده از بخش خصوصی است و این طرح، قالب‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها خود مالکی است و دولت در تامین تسهیلات لازم برای ساخت مسکن ملی کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرخانی افزود: هدف دولت تولید و عرضه مسکن پایدار است و قصد تصدی گری ندارد و اگر تولید مسکن متوقف شود مطمئنا مشکلاتی در زندگی مردم بوجود خواهد آمد.

او شهر جدید سهند را برای زندگی با کیفیت مناسب ارزیابی کرد و گفت: با ساخت مسکن برای اقشار متوسط و کم درآمد و نیز اتمام آزاد راه تبریز سهند جامعه هدف بیشتری تحت پوشش قرار خواهد گرفت و کمک خیلی بزرگی برای تبریز خواهد بود.

او گفت: سهند جزو شهر‌های فرازمند و پیشرو است و از لحاظ نقشی که در تولید مسکن دارد توانسته است برای کلان شهر تبریز مهم باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با قیمت تمام شده واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند هم گفت: برآورد قیمت برعهده شورای مسکن استان است..

او افزود: شرکت عمران شهر سهند با توجه به برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی که برای این شهر دارد چشم انداز ویژه‌ای در آینده نزدیک خواهد داشت و رشد سریع را تجربه خواهد کرد.

مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید سهند نیز در این مراسم با اشاره به این که تا ۲ سال قبل تقریبا همه طرح‌های عمرانی در این شهر متوقف شده بود، گفت: در ۲ سال گذشته با تلاش همکاران همه پروژه‌های نیمه فعال، اتمام شده و یا در حال تکمیل هستند.

مصطفوی قول داد تا پایان شهریور ماه جاری همه طرح‌های ناتمام سال‌های گذشته به اتمام برسد.

او سهمیه شهر سهند را از طرح اقدام ملی مسکن ۱۶ هزار و ۲۰۰ واحد اعلام کرد و افزود: ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد آن عملیاتی شده است و طرح ۳۹۰ واحدی هم در زیر بنای ۴۵ هزار مترمربع و در ۶ بلوک ۱۳ طبقه‌ای سازه‌ای احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید سهند شهر سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است