Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم از روند نظارت بر قیمت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه مردم از روند نظارت بر قیمت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گلایه‌مند هستند، گفت: روزانه موارد بسیاری بازرسی در استان توسط تیم‌های گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود، اما مردم این نظارت‌ها را به صورت ملموس مشاهده نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: نتایج بازرسی‌ها باید از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود، همچنین از اصنافی که تمامی موارد را رعایت می‌کنند با نصب بنر در محل کسب تقدیر کنید، این کار باعث ایجاد انگیزه و جذب مشتری نیز برای این اصناف می‌شود و در مورد اصناف متخلف نیز نحوه برخورد به اطلاع عموم برسد.

وی در ادامه با تأکید بر برخورد با شرکت‌های فروش اینترنتی و بازاریابی غیرمجاز، خاطرنشان کرد: ممکن است این شرکت‌ها به دنبال سوءاستفاده از اعتماد مردم باشند، بنابراین باید نظارت بر نحوه فعالیت این شرکت‌ها افزایش پیدا کند و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی به مردم معرفی شود.

لزوم راه‌اندازی بازارچه‌های فروش محصولات کشاورزی

عباسی با اشاره به لزوم راه‌اندازی بازارچه‌های فروش محصولات کشاورزی در سطح شهرها، گفت: عرضه مستقیم محصولات در غرفه‌های این بازارچه‌ها موجب کنترل قیمت‌ها و ایجاد رقابت در بین اصناف برای عرضه محصولات با قیمت مناسب می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بازارچه‌ها فرصتی برای عرضه محصولات تولیدی است که به علت قطع صادرات امکان فروش این محصولات در خارج از کشور وجود ندارد، همچنین این بازارچه‌ها موجب حمایت از تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در سال جهش تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری باید علت تعلل در ایجاد این بازارچه‌ها را به صورت مکتوب ارائه دهد، تأکید کرد: تا زمانی که شهرداری مکان مناسبی را برای ایجاد این بازارچه‌ها در نظر بگیرد، ادارات اگر فضای مناسبی در اختیار دارند به ایجاد بازارچه اختصاص دهند.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری تنظیم بازار نظارت بر اصناف فروشگاه اینترنتی بازارچه محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری بازارچه ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم

 غلامیان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

وی گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

غلامیان بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی