Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران ۲ روزه در ۲۷ استان اعلام کرد:‌ از چهارشنبه تا جمعه جو آرامی برای کشور پیش بینی می‌شود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ اقتصادی هواشناسی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان‌های کرمان،‌ هرمزگان،‌ سیستان و بلوچستان،‌ فارس، یزد،‌ لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و در بعدازظهر سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در برخی نقاط استان‌های اصفهان،‌ شمال خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه،‌ کردستان،‌ زنجان، همدان، مرکزی، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، قزوین،‌ البرز، تهران،‌ قم،‌ ارتفاعات سمنان و برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر رگبار باران،‌رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی 2 روز آینده در برخی ساعات در منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. فردا همچنین برای استان‌های خوزستان و ایلام پدیده گردوخاک پیش بینی شده است.

چهارشنبه نیز در برخی مناطق شمال غرب وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در سایر مناطق کشور از چهارشنبه تا جمعه جو آرامی پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81,1435/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سامانه بارشی در راه ایران / پیش‌بینی وضع آب و هوا تا ۵ روز آینده

آفتاب‌‌نیوز :

پیش‌بینی و آگاهی از وضعیت جوی و آب و هوا در برنامه ریزی شخصی، عمومی و ملی بسیار اهمیت دارد، اگر با هر وسیله‌ای عازم سفر هستید، اگر برای حضور در رویدادی یا خرید و تفریح در خارج از شهر برنامه‌ریزی می‌کنید، اگر قرار است چند ساعتی را از منزل بیرون به سر ببرید یا برای چند روز آینده به منطقه یا شهری دور از محل سکونت خود بروید لازم است اوضاع جوی و آب و هوا را در محل سکونت، مسیر حرکت و مقصد بررسی کنید.

سازمان هواشناسی کشور برای امروز پنجشنبه -۳۰ فروردین- اعلام کرده است: در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

همچنین طبق گزارش سازمان هواشناسی فردا جمعه - ۳۱ فروردین- در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال استان فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

شنبه -اول اردیبهشت- در غرب سواحل دریای خزر استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی شمال و شرق فارس شمال هرمزگان ارتفاعات کرمان مناطقی از اصفهان و یزد رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین یکشنبه - دوم اردیبهشت - بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی از غرب به تدریج بارش در مناطقی از غرب شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد، همچنین یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی شمال فارس و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

بر اساس این گزارش، دوشنبه - سوم اردیبهشت- با تقویت سامانه بارش در نیمه غربی و مرکز کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران و رعدوبرق
  • هواشناسی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سامانه بارشی در راه ایران / پیش‌بینی وضع آب و هوا تا ۵ روز آینده
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان
  • فیلم/سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور