Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با ارسال نامه‌ای به دادستان مرکز سیستان و بلوچستان خواستار شفاف‌سازی روند پرونده متهمان اقتصادی منطقه سیستان برای مردم شد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با ارسال نامه‌ای به دادستان مرکز سیستان و بلوچستان که تصویری از آن برای دفتر استانی تسنیم نمابر شده خواستار شفاف‌سازی روند پرونده متهمان اقتصادی منطقه سیستان برای مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است:

هشدار تشکل‌های دانشجویی سیستان و بلوچستان به وزیر علوم؛ جلوی جذب "نماینده سابق سراوان" را بگیریدرویداد مجازی "جهش" به همت بسیج دانشجویی اصفهان آغاز به کار کردنشست پیامدهای کرونا در حوزه سلامت با همکاری بسیج دانشجویی و خبرگزاری تسنیم در اصفهان برگزار می‌شود

به : حجت‌الاسلام موحدی راد، دادستان محترم استان سیستان و بلوچستان

از: بسیج دانشجویی دانشگاه زابل

 موضوع: شفاف‌سازی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد ضمن عرض تسلیت ایام و آرزوی قبولی عبادات، احتراماً به استحضار می‌رساند با توجه به تاکید مقام معظم رهبری پیرامون مقابله جدی با مفاسد و لزوم آگاهی مردم از روند پیگیری پرونده‌های حساس و پر سرو صدای اقتصادی در منطقه سیستان شامل پرونده شهردار سابق زابل به اتهام اختلاس و نیز فرماندار سابق هیرمند به اتهام ایجاد مافیای سوخت بعد از گذشت حدود یک سال هنوز نتیجه پرونده این دو فرد به صورت شفاف و واضح به مردم اعلام نگردیده است؛ لذا از جنابعالی به عنوان مدعی‌العموم در استان انتظار می‌رود پیرامون پرونده‌های فساد اقتصادی فوق به صورت شفاف و واضح با مردم سخن بگویید. همانطور که حتماً مستحضر هستید مردم صبور سیستان شرایط اقتصادی مناسبی ندارند و با مسائل عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند؛ مطمئنا آگاهی از روند پیگیری و مقابله با مفاسد با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور موجب دلگرمی و اعتماد  بیشتر مردم به نظام اسلامی خواهد شد.    

سایه مقام عظمای ولایت مستدام

مسئول حوزه بسیج دانشجویی

محمد مقصودلو

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان بسیج دانشجویی منطقه سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی رئیس اداره شیلات زابل گفت:سیستان تا قبل از خشکسالی بواسطه‌ی تالاب هامون یکی از مراکز برداشت انواع ماهیان بوده است.
وی بیان کرد:در حال حاضر با شرایط خشکسالی مردم به کار پرورش ماهی در استخر‌های مختلف خاکی و بتنی روی آورده اند.
وی اضافه کرد:از اوایل شهریور تعداد ۸۰ هزار قطعه بچه ماهی بین پرورش دهندگان با کمک بخش خصوصی توزیع شده است و کار برداشت ماهی سردابی قزل آلا تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد