Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که برنامه ادامه مسابقات پس از برگزاری کنفرانس آنلاین با مسئولان AFC، اعلام خواهد شد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهیل مهدی درباره انتشار پروتکل فیفا برای بازگشت به فوتبال، گفت: پیش از اینکه چنین پروتکلی منتشر شود، خودمان به سمت تدوین مسابقات رفته بودیم و روز گذشته پیش‌نویس آن را آماده کردیم تا در روز مسابقات بهتر بتوانیم در خدمت تیم‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پروتکل منتشر شده از سوی فیفا، اشاره شده که دستورات پزشکی هر کشوری حاکم است، اما اینطور نیست که نخواهیم بازبینی کنیم. شرایط کشور هر لحظه ممکن است بهبود پیدا کند و همانطور که می‌بینیم اماکن‌ ورزشی باز شده است.

وی در خصوص دلیل مخالفت تیم‌ها از جمله 4 تیم لیگ برتری که خواهان انصراف هستند و اینکه دلیل این کار چیست، اظهار داشت: مردمِ باهوش ما می‌دانند و قضاوت‌شان همیشه صادقانه بوده است. صرف نظر از بحث بهداشت، تیم‌ها یکسری نگرانی‌ دارند. تعطیلات شاید درصد کمی رخوت نسبی ایجاد کرده و بازگشت به شرایط گذشته برای آنها سخت شده باشد. در جایگاهی قرار دارم که نمی‌توانم مقابل آنها (باشگاه‌های مخالف) قرار بگیرم، اما باید بپذیریم سازمان لیگ مرجع رسمی مسابقات است. شرایط حاکم بهداشتی ایجاب می‌کند که لیگ را برگزار کنیم و برای نشاط و سرمایه‌گذاری نیاز به برگزاری لیگ است. کارشناسانی که تعهد به تیمی ندارند راحت‌تر می‌توانند قضاوت کنند. من در جایگاهی نیستم که بخواهم هر چیزی را اعلام کنم. فقط بحث بهداشت برای عدم ادامه مسابقات لیگ مطرح نیست و اگر فقط بحث بهداشت بود، همه همدل بودند.

 مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در رابطه با اعلام برنامه ادامه لیگ برتر تصریح کرد: به طور کامل روز و ساعت برنامه‌ لیگ را نوشته‌ایم، اما چهارشنبه کنفرانس تلفنی که ممکن است ویدئویی هم باشد با مسئولان AFC خواهیم داشت و قرار است سوا‌ل‌هایی درباره روند مسابقات و شرایط بهداشتی ایران مطرح کنند. امیدوارم بازخوردهای خوبی در این جلسه بگیریم، اما شاید برنامه‌مان دستخوش برنامه شود، به همین دلیل، برنامه لیگ را اعلام نکردیم تا تیم‌ها بلیت و هتل رزرو نکنند. هفته بعد و پس از«تله‌کنفرانس» با AFC، حداقل برنامه سه هفته ابتدایی را اعلام خواهیم کرد. به خاطر روند بحث شیوع ویروس کرونا، ابتدا بازی‌های عقب افتاده را برگزار می‌کنیم تا اگر خدایی‌نکرده شرایط خاصی به وجود آمد که مجبور شدیم به سمت لغو بازی‌ها برویم، تیم‌ها شرایط یکسانی در جدول داشته باشند.

مهدی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، در مورد اینکه AFC چه نظری درباره شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دارد، یادآور شد: یک مقدار بحث همگرایی تیم‌ها به خاطر پروتکل‌های بهداشتی کشورها‌ی‌شان سخت شده است. یکسری تیم‌ها از سوی دولت خودشان قرنطینه هستند. AFC برای همگرایی کشورها دچار مشکل شده  اما به نظر می‌رسد در نهایت مرداد ماه مسابقات شروع خواهد شد.

وی در واکنش به اینکه استان خوزستان در بحث شیوع ویروس کرونا شرایط خوبی ندارد و با این شرایط تکلیف دیدار فولاد و استقلال که قرار است 29 خرداد برگزار شود، چه خواهد شد گفت: شنیده‌ام که خوزستان به روند خوبی بازمی‌گردد، حتی منطقه‌ای نیز رصد کردیم، ورزشگاه شهدای فولاد در منطقه سفید قرار دارد. در تهران نیز طیق اعلام ستاد مبارزه با کرونا ورزشگاه آزادی در منظقه سفید قرارد دارد. هر شهری شرایط میزبانی را نداشته باشد، با توجه به اینکه تماشاگر نداریم، شرایط جا به جایی بازی‌ها راحت‌تر است و بازی در شهر همجوار برگزار می‌شود.

سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی: هیچ بحثی برای لغو کامل لیگ برتر فوتبال نشده است

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ سازمان لیگ لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مهمترین دیدار‌های فردا فولاد مبارکه سپاهان به طبس می‌رود تا با زغال سنگ دیدار کند. هر دو تیم نتیجه دیدار‌های خود را در هفته هفدهم واگذار کرده‌اند و سعی می‌کنند ناکامی هفته گذشته را با برد جبران کنند ضمن اینکه تقابل تیم‌های چهارم و ششم جدول برای رسیدن به بالای جدول تماشایی خواهد بود. زغال سنگ طبس هم امتیاز با پلیمر خلیج‌فارس در رده ششم قرار دارد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، تیم دوم جدول رده بندی، که با توجه به نتایج صنعت مس کرمان به دنبال تثبیت جایگاه دوم خود در جدول است، مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است و رقابت تنگاتنگی در پایان لیگ با گیتیزن‌ها خواهد داشت. شهید شاملی کازرون در یک بازی جذاب و تماشایی در هفته هفدهم ۱۹ بر ۱۶ طبس را شکست داد.

صنعت مس کرمان هم که فعلا قصد باخت یا تساوی با هیچ تیمی را ندارد و با اقتدار بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی تکیه داده و به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و هموار کردن مسیر قهرمانی است، هفته گذشته در یک بازی نزدیک از سد بزرگ طلایی‌پوشان گذشت و این هفته باید از نفت و گاز گچساران پذیرایی کند.

در دیگر رقابت‌های هفته هجدهم پیکان خراسان با پرواز هوانیروز، گیتی‌پسند تیم سوم جدول رده‌بندی که رقابت پایاپایی با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دارد این هفته با آلومینیوم اراک مصاف می‌دهد و فرازبام خائیز دهدشت نیز در یک بازی حساس و نزدیک با فولاد سپاهان نوین دیدار می‌کند که این بازی بصورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

برنامه کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این ترتیب است:

هفته هجدهم – پنجشنبه – ۳۰ فروردین ۱۴۰۳:

ساعت ۱۶:۰۰/ صنعت مس کرمان - نفت و گاز گچساران

ساعت ۱۶:۰۰/ پیکان خراسان - پرواز هوانیروز اصفهان

ساعت ۱۶:۰۰/ زغال سنگ طبس - فولاد مبارکه سپاهان

ساعت ۱۶:۰۰/ گیتی پسند اصفهان - آلومینیوم اراک

ساعت ۱۶:۰۰/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

ساعت ۱۸:۳۰/ فرازبام خاییز دهدشت - فولاد سپاهان نوین

در جدول صنعت مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز دوم و سوم قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست