Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سامانه تدبیر برای ثبت نمرات خودارزیابی پایانی مدارس از چهارشنبه 7 خردادتا 30 خرداد ماه فعال شد.

در متن این اطلاعیه آمده است: با احترام و آرزوی توفیق روزافزون و قبولی طاعات، ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند همکاران محترم حوزه آموزش ابتدایی در اجرای مطلوب برنامه تدبیر به اطلاع می‌رساند سامانه تدبیر برای ثبت نمرات خودارزیابی پایانی مدارس از روز چهار شنبه 7خرداد لغایت 30خرداد ماه فعالگردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌‌رود اطلاع رسانی مطلوب در این خصوص صورت پذیرد و در بازه زمانی فوق تمام مدارس مجری برنامه تدبیر، نمرات مربوط به خودارزیابی پایانی را وارد نمایند. (زمان فوق تمدید نخواهد شد.)

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: این با توجه به عدم شرایط و بستر لازم برای اجرای برخی فعالیت‌های پیش‌بینی شده در برنامه سالانه مدارس (برنامه تدبیر) به واسطه تعطیلات بوجود آمده، جهت ایجاد وحدت رویه در خودارزیابی پایانی مدارس و جلوگیری از تضییع حق مدارس و اجرای صحیح برنامه در سال جاری، مدیران محترم می‌بایست نمرات خودارزیابی اولیه در این فعالیت ها را عینا در خودارزیابی پایانی تکرار نمایند. با این شیوه عملا نمرات این دسته از فعالیت‌ها تاثیری در نتایج بدست آمده نخواهد داشت. از تاریخ 17 خرداد ماه سامانه برای اجرای گام نهایی برنامه تدبیر (ارزیابی بیرونی مناطق) فعال می‌شود. مناطق می‌توانند مدارسی که در این ایام نسبت به تایید نهایی خودارزیابی پایانی اقدام نموده‌اند را ارزیابی کنند. مناطق برای اجرای گام نهایی (ارزیابی بیرونی) مختار هستند ارزیابی‌ها را به صورت حضوری، الکترونیکی یا تلفیق هر دو روش اجرا کنند.

انتهای پیام/

31 / 320 معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش سامانه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش سامانه برنامه تدبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام وزارت آموزش و پرورش گفت: لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، محسن زارعی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان، تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر اثربخشی به تحصیلات ۱۲ ساله دانش‌آموزان را ارزشمند دانست و با بیان اینکه این اقدام آسیب‌های گذشته را جبران کرده است، اظهار کرد: سال گذشته نقطه عطف تأثیر سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاه‌ها بود.

وی با اشاره به جلسه اخیر در وزارت کشور، ضامن شکست‌ناپذیری این اقدام را مصوبه شورای امنیت کشور در زمینه حفاظت از آزمون‌های نهایی و حمایت و پشتیبانی از آن عنوان کرد و افزود: تا سال ۱۴۰۷ مراکز آزمون در هر منطقه متناسب‌سازی یا احداث می‌شود و همچنین آزمون‌ها تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از برگزاری ۱۰۰ عنوان آزمون در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: نتیجه فراهم آوردن شرایط در ارتقای وضعیت تحصیلی دانش آموزان استان مشهود خواهد بود.

زارعی با اشاره به موضوع انتشار خبر میانگین نمرات امتحانات نهایی و ذهنیت برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه این اخبار به دور از خواست آموزش و پرورش مطرح شده است، گفت: تحلیل نمرات با سیاست جدی آموزش و پرورش حتی تا سطح مدارس نیز ارسال و نتایج به صورت‌های مختلف پیگیری شده است.

وی به نکته مهم حفاظت و سلامت آزمون پرداخت و با بیان اینکه برخی در تلاش هستند مردم و داوطلبان را از سلامت برگزاری آزمون ناامید و بی‌اعتماد کنند، اضافه کرد: در آزمون‌های نهایی ۶۸ هزار همکار فرهنگی دست‌اندرکار هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فرآیند ایمن‌سازی برگزاری آزمون؛ طراحی آن را در فضای کاملاً قرنطینه بیان کرد و با اعلام اینکه سوال به صورت رمز برای رئیس حوزه برگزاری آزمون ارسال می‌شود، گفت: کسی نمی‌تواند ادعا کند که می‌تواند رمز سوالات را باز کند.

زارعی ادامه داد: کار بازگشایی رمزها و تکثیر سوالات نیز در فضای قرنطینه کامل صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به وضعیت رشته ریاضی فیزیک در کردستان و افت این رشته نسبت به استان‌های دیگر؛ عدم هنرستان‌های جوار صنعت و کارخانه‌ها را یکی از علل این افت اعلام کرد.

زارعی افزود: کم‌انگیزگی دانش‌آموزان و ناامیدی از آینده شغلی در رشته ریاضی یکی دیگر از علل افت نمرات در رشته ریاضی فیزیک است.

وی درگیری حجم بالایی از جامعه به آزمون‌های نهایی را ضرورت‌ساز توجه بیشتر به سلامت و امنیت این آزمون‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد با استمرار همکاری‌ها، این مهم تحقق یابد.

کد خبر 745685

دیگر خبرها

  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • رئیسی اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد