Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قرچک گفت: بهبود وضعیت عبور و مرور در شهرستان قرچک نیاز جدی ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات خطوط ریلی و پروژه تقاطع‌های غیر همسطح محمدآباد و داودآباد قرچک که با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، داودی معاون فنی راه آهن جمهوری اسلامی، صحرایی مدیرکل دفتر فنی استانداری و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: بهبود وضعیت عبور و مرور در شهرستان قرچک نیاز جدی این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پروژه تقاطع‌های غیر همسطح محمد آباد و داودآباد و کمربندی جنوبی بخش قابل توجهی از این نیاز را رفع می‌کند اما متأسفانه تاکنون به دلیل ایرادات که در طرح‌های ارائه شده به لحاظ فنی وجود داشته هنوز این پروژه‌ها به طور جدی عملیاتی نشده است.

 

خطیبی بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک برای تعیین تکلیف و تسریع در اجرای پروژه‌ها آماده هرگونه همکاری با راه آهن جمهوری اسلامی هستند مشروط بر اینکه در آینده شهر دچار مشکل نشود و راه‌های دسترسی قابل توسعه باشند.

 

فرماندار قرچک گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ها انتفاع مردم و حل شدن مشکلاتی است که سال‌ها گریبان این شهرستان را گرفته و حتی تلفات جانی نیز داشته است.

 

وی عنوان داشت: پروژه تقاطع‌های داودآباد و محمدآباد، کمربندی جنوبی قرچک را نیز تحت تأثیر قرار داده، در صورتی که هر یک از این پروژه اهمیت بالایی دارد و وقفه در احداث آنها مشکلات بیشتر نیز در بر خواهد داشت، لذا راه اهن و شهرداری برای اجرای تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد باید هر چه سریع‌تر به توافق برسند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطیبی فرماندار قرچک شهرستان قرچک شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دو تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید استوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،شهردار شیراز در این مراسم با اشاره به بهره‌برداری از بزرگراه سرلشکر شهید استوار پیش از ایام نوروز گفت: ابتدا و انتهای این بزرگراه، دو تقاطع غیرهمسطح به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان اجرا و تلاش می‌شود تا هر دو پروژه در بازه زمانی ۱۵ ماهه افتتاح شود.
محمدحسن اسدی ادامه داد: از پارسال با همکاری شورای اسلامی شهر شیراز، نوبت شب پروژه‌ها راه‌اندازی شد و نیاز است نوبت شب برای این دو پروژه هم در دستور کار قرار گیرد.
این دو پروژه را سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز اجرا می‌کند.
اسدی افزود : امسال تکلیف شهرداری شیراز، تحقق ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که نزدیک به ۲۵ هزار میلیارد تومان آن، مربوط به پروژه‌های عمرانی است.
محمود صفایی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۷ شیرازهم در این آیین با بیان اینکه این دو پروژه، با اعتبار هزار میلیارد تومان طی ۱۸ ماه اجرایی خواهد شد، افزود: اجرای این دو پروژه به تنهایی ۵ برابر درآمد یکساله منطقه ۷ شهرداری شیراز است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز هم گفت: بزرگراه سرلشکر شهید استوار به طول ۶ کیلومتر بهمن ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.
محمد امین با بیان اینکه این بزرگراه نقش بسزایی در کاهش ترافیک و تکمیل رینگ ترافیکی شیراز دارد، افزود: خودرو‌های ورودی از این بزرگراه عبور و از شیراز خارج می‌شوند و یا تغییر مسیر می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهمسطح نصر-سرلشکر شهید استوار در امتداد مسیر بزرگراه سرلشکر شهید استوار اجرای می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز اضافه کرد: این تقاطع با هدف ایجاد مسیر مستقیم طراحی شده است، به‌گونه‌ای که مسیر جنوب به سمت غرب و از غرب به سمت جنوب به صورت همسطح طراحی شده و مسیری که در امتداد بلوار نصر است یعنی از غرب به شرق، به صورت غیرهمسطح اجرایی خواهد شد.
معاون شهردار شیراز، طول عرشه پل این تقاطع را حدود ۵۰۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: برای اجرا و تملک املاک مورد مسیر این پروژه، اعتباری معادل ۵۳۰ میلیارد تومان نیاز است. همچنین مدت زمان اجرای این پروژه ۱۸ ماه پیش‌بینی شده است.
‌امین در خصوص تقاطع غیرهمسطح سرلشکر شهید استوار-خلیج فارس هم گفت: این تقاطع که در حال حاضر در جنوبی‌ترین نقطه بزرگراه سرلشکر شهید استوار طراحی شده، در حقیقت مهمترین تقاطع در این بزرگراه محسوب می‌شود و قرار است بزرگراه شهید استوار را به صورت مستقیم به بولوار خلیج فارس متصل کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر خودرو‌های ورودی شهر شیراز از سمت استان‌های جنوبی از جمله کرمان، بوشهر و هرمزگان و شهر‌های جنوبی از بولوار خلیج فارس وارد بزرگراه شهید استوار می‌شوند و ادامه مسیر می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، طول عرشه پل را ۵۵۰ مترمربع و هزینه اجرای پروژه را ۴۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری
  • ساخت دو تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید استوار