Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:50:46 GMT

اشتغالزایی سپاه و خیران برای خانوارهای محروم در ریگان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۴۶۰

اشتغالزایی سپاه و خیران برای خانوارهای محروم در ریگان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان از اشتغالزایی برای ۳۰ خانوار محروم ریگانی به همت خیران و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مصطفی دهقانیان اظهار داشت: در راستای عمل به شعار سال که توسط مقام عظمای ولایت به‌عنوان سال جهش تولید اعلام شد، سپاه شهرستان در راستای اشتغال در روستاهای محروم اقداماتی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان از اشتغالزایی برای ۳۰ خانوار محروم ریگانی به همت خیران و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون به همت خیران و گروه‌های جهادی ۳۰ راس گوسفند مولد جهت اشتغالزایی به خانوارهای محروم ریگانی اهدا شده است.

وی بیان داشت: با شناسایی خانوارهای محرومی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند، این خانوادها مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

دهقانیان افزود: برنامه سپاه شهرستان ریگان در روستاهای محروم ایجاد اشتغال‌های خرد خانگی بوده که در این راستا تا کنون تنور گازی و کارگاه‌های کوچک خیاطی در این روستاها راه‌اندازی شده است و گروه‌های جهادی در روستاهای محروم شهرستان برنامه‌های اشتغالزایی در دستور کار دارند.

سرشار، خیّر اشتغالزای تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان با اشاره به اینکه برنامه‌های اشتغالزایی خود را در روستاهای محروم آغاز کرده‌ایم، ادامه داد: اشتغال‌هایی در روستاهای محروم شهرستان انجام می‌شود که بر اساس شرایط منطقه باشد از جمله پرورش بز شیری و گوشتی از نوع و نژاد دوقلو به افراد بی‌بضاعت در دستور کار ما است.

وی ابراز کرد: راه‌اندازی کارگا‌های کوچک خیاطی، ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی در روستاهای محروم ریگان از دیگر برنامه‌های ما در روستاهای محروم شهرستان است.

انتهای پیام/80014/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغالزایی سپاه خیران ریگان ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سپاه شهرستان ریگان روستاهای محروم محروم ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به انجام رسیده است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستاهای استان نیازمند تأمین و جاگذاری تعداد ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

وی افزود: مأموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ پروژه آب روستایی، ساخت تعداد ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

کد خبر 6085501

دیگر خبرها

  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان