Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:17:07 GMT

جیدون سانچو: باید برای عدالت بجنگیم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۴۷۷

جیدون سانچو: باید برای عدالت بجنگیم

جیدون سانچو ستاره دورتموند که بعد از هت‌تریک در بازی دیروز دورتموند به جرج فلوید ادای احترام کرده بود درباره این اقدام خود صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو پدیده انگلیسی دورتموند بعد از درخشش و هت‌تریک کردن در جریان پیروزی 6-1 دورتموند مقابل پادربورن در زمان خوشحالی بعد از گل دست به اقدامی سیاسی زد که همه توجه‌ها را به دنیای بیرون از فوتبال و مساله ناآرامی‌های اخیر در آمریکا متعاقب کشته شدن جرج فلوید در این کشور معطوف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سانچو در پایان بازی در توییتر خود از اقدامش در ادای احترام به جرج فلوید به عنوان تلاشی برای مبارزه در راستای عدالت یاد کرد و گفت با اینکه این هت‌تریک، اولین هت‌تریک او در دوران حرفه‌ایش بوده ولی مساله مرگ جرج فلوید آن را برایش به تجربه‌ای تلخ و شیرین تبدیل کرده است.

 

سانچو بعد از اولین گل خود در بازی دیروز تی‌شرتی را در زیر پیراهنش به نمایش گذاشت که روی آن نوشته شده بود" عدالت برای جرج فلوید". همان مردی که روز دوشنبه توسط پلیس آمریکا کشته شده بود و به ناآرامی‌های زیادی در این کشور دامن زد.

 

 

سانچو که به دلیل این اقدام از داور کارت زرد گرفت بعد از بازی در توییتر خود نوشت:" ما باید همه ما هم متحد شویم و برای عدالت بجنگیم. ما با هم قوی‌تر هستیم. عدالت برای جرج فلوید".

 

 

بروسیا دورتموند جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند جیدون سانچو جیدون سانچو جرج فلوید هت تریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد حذف ممنوعیت استخدام رسمی در برنامه هفتم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دفتر مطالعات حکمرانی این مرکز  گزارشی با عنوان «بررسی لایحه برنامه هفتم: پیوست عدالت برای احکام استخدامی، موضوع بند الف ماده ۱۰۶» تدوین و منتشر کرد.   در این گزارش آمده است:   عدالت، اساسی‌ترین اصل در تدوین قوانین بوده و نیز در سیاست‌های کلی برنامه هفتم بر «پیشرفت توأم با عدالت» تأکید شده است.   این گزارش تلاش دارد تا به بررسی ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم بپردازد که به عنوان راهکاری برای افزایش بهره وری نیروی انسانی پیشنهاد شده است و قصد دارد این موضوع را از منظر میزان انطباق و همراستایی با عدالت بررسی کند.    براساس ارزیابی‌های انجام شده، این بند از برنامه هفتم با عدالت انطباق کمی دارد. اولا تشخیص صحیحی از مسئله صورت نگرفته و موضوع استخدام رسمی ضریب و اثر چندانی در ایجاد بهره‌وری ندارد. ثانیا در عرصه توزیع اولیه اثر منفی کم و در عرصه توزیع فرآیندی و عدالت تأمینی اثر منفی زیادی دارد. برابری‌های اساسی همچون برابری تمهیدی و برابری فرآیندی شده در این بند نقض شده و منتهی به تبعیض‌های ناموجه خواهد شد.    این بند در برش‌های جمعیتی اثر منفی بر برش نسلی و برش قشری خواهد داشت. در شاخصه‌های فساد، امکان و ظرفیت ایجاد تعارض منافع در این پیشنهاد وجود دارد. همچنین در شاخصه‌های حکمرانی مردمی بواسطه عدم اقناع جامعه نسبت به چنین پیشنهادی، اثر منفی بر احساس عدالت در پی تصویب آن را شاهد خواهیم بود.   پیشنهاد می‌ شود که بند الف ماده ۱۰۶ برنامه هفتم یا حذف شود یا در آن اصلاحات جدی و بسیار اساسی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی در سال 1402| تغییرات اجباری و هت تریک محرومیت در کشتی فرنگی!
  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • پیشنهاد حذف ممنوعیت استخدام رسمی در برنامه هفتم
  • روحانی: به‌موقع بایستیم و بجنگیم، به‌موقع باید صلح کنیم
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟