Web Analytics Made Easy - Statcounter

از میان ۴۰۱ ایده راه‌یافته به فراخوان "بهار قرآن در خزان کرونا، ۳۰ ایده برتر برگزیده شد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش تسنیم، دبیرخانه باشگاه ایده‌پردازان قرآنی طی اطلاعیه‌ای اسامی برگزیدگان مرحله نخست فراخوان بهار قرآن در خزان کرونا را منتشر کرد و در ادامه برخی نکات را به این افراد نیز یادآور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه دبیرخانه آمده است: «هیئت داوران فراخوان، ضمن تشکر از همه شرکت‌کنندگان و بررسی 401 ایده دریافتی، جهت مراعات هرچه بهتر حقوق ایده‌پردازان محترم و افزایش دقت فرآیند داوری، از 30 ایده‌پرداز به‌عنوان منتخبان مرحله غربالگری، جهت ارائه حضوری ایده‌های اعلامی‌، به شرح ذیل دعوت به عمل می‌آورد.

آقایان

محمد شکری، محمدرضا محمدی پیام، عابد اسماعیل‌زاده، مرتضی علی یاری، طه حاج محمدی، علی علمی، محمدمجید دائی، هبت الله شیری، سجاد رحمانی، مجید مجیدی، کاظم کریم‌دوست، امیرمحمد زنگنه‌زاوه، محمدجواد کریمی، وحید عباسی، مهرداد قربانی، حامد قارلقی، محمد ملکی.

بانوان

زهرا سادات طالعی، فتانه ابراهیمی، نرگس بهرامی، فریبا آزادی، حانیه آقاشاهی، فاطمه رازینی، فاضله برشد، حانیه پایور، معصومه عابدی نیا، فاطمه عقیقی، نیره عرفاتی، زهره خاورزاده.

ایده‌های راه‌نیافته به این مرحله از گردونه رقابت حذف و تعیین ایده‌های برتر، صرفاً منوط به برگزاری این مرحله بوده و عدم شرکت در آن به منزله انصراف از رقابت است.

شرایط برگزاری

این جلسه روز شنبه، 17 خرداد 99 در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی استان تهران واقع در خیابان بهارستان، بالاتر از میدان بهارستان، روبروی بیمارستان طرفه (دسترسی به مترو، از طریق ایستگاه بهارستان و دروازه شمیران میسر است) برگزار می‌‌شود.

تذکرات

1 - برای شرکت‌کنندگان عزیز شهرستانی، در صورت دشواری حضور در جلسه، امکان ارائه زنده از طریق ویدئوکنفرانس فراهم است.

2 - برخورداری ایده یا تجربه فراخوانده شده از پیشینه اجرا یا محصول اولیه قابل ارائه، ضروری است.(مثلاً چنانچه ایده شما پیرامون نمایش‌نامه قرآنی است، یک نمونه قابل ارائه از آن را عرضه کنید).

3 - در صورت اتکا ایده یا تجربه بر تیم طراح و مجری، حضور اعضای تیم ضروری است.

4 - جهت آمادگی، حتماً قبل از حضور در جلسه از طریق پیوندهای زیر، کلیپ‌های آموزشی با موضوعات تکنیک‌های ایده پردازی و ارائه خلاق و موثر را تماشا کنید.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی قرآن کریم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی قرآن کریم ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی