Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیروی انتظامی همزمان با سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد. تاریخ انتشار: 09:31 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۴۲۹

خبرگزاری میزان -  در متن پیام نیروی انتظامی به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی و قیام ۱۵ خرداد آمده است؛

۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۸ تداعی کننده یک روز حزین و تلخ برای مردم ایران اسلامی است روزی که مردم ایران رهبر بزرگ و دوراندیش و حکیم خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبری ساده زیست و مردمی که به عنوان نه تنها یک سیاستمدار بلکه یک عالم بزرگ دینی و یک مجاهد خستگی ناپذیر، با ایمان و اعتقاد و آزادگی راه مبارزه با بی عدالتی و ظلم را هموار و حکومت ستم شاهی را ویران کرد؛ ۱۴ خرداد ماه نه تنها یادآور سالروز ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی است بلکه یادآور قیام خونین ۱۵ خرداد است که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت.

با گذشت سی و یک سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی که این نظام مقدس را بر مبنای اسلام ناب محمدی بنیان نهادند، همواره در جهانی که ظلم و بی عدالتی آن را فراگرفته و خصوصا کشور عزیزمان ایران اسلامی که هر لحظه مورد تهدید و هجمه‌های دشمنان قرار دارد، آموزه‌های امام خمینی (ره) راهگشاست هرچند باوجود فقدان امام راحل، تداوم اندیشه و آرمان‌های ناب ایشان، برافراشتن پرچم عدالت در برابر ظلم و بی عدالتی با ایمان و اعتقاد راسخ به برکت وجود نایب بر حق ایشان مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) محقق شد و همواره تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و سیره عملی ایشان به عنوان ضرورت برای جامعه امروز خصوصا نسل جوان در جهت پایبند بودن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظالمان و مستکبران جهان است.

در ادامه این پیام می‌خوانید: اکنون بیش از نیم قرن از قیام خونین ۱۵ خرداد به عنوان جنبشی ماندگار و رمز پیروزی اسلام بر کفر جهانی می‌گذرد و به عنوان برگ زرینی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده قیامی که سرآغاز تحولات بسیاری شد به طوری که از آن قیام الهی و تاریخی تاکنون و با سپری کردن سال‌های پر فرازو نشیب، ملت عزیز و شهید پرور ایران اسلامی در راستای استمرار آرمان‌های بلند امام عظیم الشان خمینی کبیر رحمه الله علیه و با پیروی از منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز مصمم‌تر از قبل در برابر متجاوزان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار ایستاده اند و لحظه‌ای کوتاهی نخواهند کرد و بر پیمان وثیق خود با امام راحل خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: تجمل گرایی علت تاخیر در ازدواج‌ها است

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ۱۵ خرداد تاکید کرد: امروز عزت و سرافرازی این نظام مقدس، بی شک ثمره اقتدای ملت غیور ایران اسلامی به سیره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدا و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) است؛ سبزپوشان غیور و خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی نیز با وجود تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سرکردگی استکبار جهانی در جهت برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی و محقق شدن اهداف آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ناجا قیام خونین ۱۵ خرداد کبیر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی ایران اسلامی امام خمینی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده انتظامی استان مرکزی با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران حریم انقلاب شکوهمند اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام سردار هادی رفیعی کیا آمده است:

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و در نخستین روز‌های طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ایران اسلامی تشکیل شد که نشان دهنده ژرف اندیشی و پایداری امام و فرزندان دلاور این مرز و بوم، برای مقابله با سلطه بیگانگان و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه شئون و برقراری عدالت واقعی در جامعه بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از آرمان‌های الهی انقلاب و دستاورد‌های معنوی و ارزشمند آن را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است. 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تدابیر راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، فلسفه وجودی خود را پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی معنا می‌کند.

این نهاد مکتبی در همه صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی و ظالمان برخاسته و امروز دارای تجربه‌های گرانبها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد.

سپاه در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعار‌های انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است و از این جهت سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه و به ویژه فرماندهان و کارکنان خدوم آن و عموم مردم شهید پرور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه