Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@23:08:56 GMT

احمدی: کرونا برنامه ورزشکاران را به‌هم ریخت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۵۰۶

احمدی: کرونا برنامه ورزشکاران را به‌هم ریخت

خبرگزاری میزان- دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۱۲ می‌گوید به واسطه شرایط به وجود آمده مجبور است سمینار‌های بین‌المللی‌اش را به صورت آنلاین برگزار کند. تاریخ انتشار: 09:32 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۴۳۴

خبرگزاری میزان، طبق اعلام سایت فدراسیون کاراته، سعید احمدی در خصوص پیگیری تمریناتش در روز‌های کرونایی، اظهار داشت: شرایطی که کرونا به وجود آورده باعث شده نظم جهانی در تمام ابعاد به هم بریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ورزشکاران نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و مجبوریم بیشتر به صورت انفرادی تمرین کنیم تا از فرم ایده‌آل بدنی خارج نشویم.

وی افزود: باید منتظر روز‌های آینده ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اینجا برخی کارشناسان بر این باور هستند که ممکن است جامعه جهانی تا اواسط سال ۲۰۲۱ درگیر کرونا باشند. تا زمانی که این مشکل به صورت کلی برطرف نشود، نه تنها نمی‌توان پیش‌بینی خاصی از آینده داشت، بلکه برنامه‌ریزی نیز دشوار است.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۱۲ ادامه داد: چندی قبل به دعوت رسمی کمیته المپیک انگلیس راهی این کشور شدم تا یک دوره سمینار آموزشی و فنی را در این کشور برگزار کنم. بعد از این سمینار قصد داشتم به ایران برگردم که متاسفانه به دلیل کرونا پرواز لغو شد. هم اکنون هم سمینار‌های بین‌المللی‌ام را از آمریکا به صورت آنلاین برگزار می‌کنم. قرار است در صورت عادی شدن شرایط دوباره به انگلیس بازگردم.

احمدی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته در خصوص تصمیم فدراسیون جهانی مبنی بر تعیین رقابت‌های کاراته وان مراکش ۲۰۲۱ به عنوان یکی از مسابقات کسب سهمیه المپیک عنوان داشت: با این تصمیم دیگری حق ورزشکاران تضییع نمی‌شود. الان برخی نفرات از جمله ذبیح‌الله پورشیب و رزیتا علیپور این شانس را دارند تا با جمع‌آوری امتیازات شانس حضور در المپیک را به دست آورند. امیدوارم هر ورزشکاری که شایسته حضور در المپیک است، راهی توکیو شود.

بیشتر بخوانید: علیپور: برگزاری مسابقات مراکش را یک شانس بزرگ برای خودم می‌دانم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته سعید احمدی ذبیح الله پورشیب فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس، فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران، معصومه باقری داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری‌ها و ... قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896431

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک