Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه 6 میلیون و 267 هزار و 407 نفر در جهان به ویروس کرونا ( کووید۱۹ ) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 373 هزار و 961 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار اجتماعی- از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 2 میلیون و 847 هزار و 539 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 20 هزار و 350 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع یک‌‌میلیون و 837 هزار و 170 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 106 هزار و 195 آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد با افزایش 15 هزار و 26 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 514 هزار و 992 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 29 هزار و 341 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش 9 هزار و 268 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 405 هزار و 843 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 4 هزار و 693 روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، هند و فرانسه نیز به‌ترتیب با 286 هزار و 509, 274 هزار و 762, 232 هزار و 997, 190 هزار و 622 و 188 هزار و 882 مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آلمان با (183 هزار و 494 مبتلا) و  پرو (164 هزار و 476 مبتلا) نیز به‌ ترتیب در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز، کشورهای آمریکا، برزیل و اسپانیا به‌‌‌ترتیب با 599 هزار و 867, 206 هزار و 555 و 196 هزار و 958 بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید۱۹ کرونا آمریکا ویروس کرونا کووید۱۹ کرونا در جهان دست داده اند ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار دومین استان پرتردد کشور در نوروز | ثبت رشد قابل‌تامل بازدید بناهای تاریخی یک استان

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان  با بیان اینکه تاکنون ۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۷۹۳ مسافر و گردشگر به استان وارد شده‌اند، گفت: بر اساس آمارها از لحاظ تردد و انباشت خودرو دومین استان در سطح کشور هستیم.

ولی جهانی امروز، ۹ فروردین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه تا پایان روز هشتم فروردین یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۱۹ خودرو از مبادی‌های ورودی وارد استان شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷.۰۲ درصد کاهش داشته است، همچنین در این مدت ۹۵۳ هزار و ۱۵۶ خودرو از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۷۹۳ مسافر و گردشگر به استان وارد شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۲۴ درصد کاهش داشته است، افزود: این تعداد مسافر از ابتدای طرح نوروزی و از طریق زمینی و هوایی وارد گیلان شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از ثبت اقامت ۸ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۳۸۳ نفر شب در گیلان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش‌های آماری ۸۴.۵۶ درصد تخت‌های تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی گیلان توسط گردشگران اشغال شده است.

جهانی از حضور ۳۴۹ گردشگر خارجی در گیلان خبر داد و افزود: گردشگران خارجی حاضر در گیلان دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری، چینی، عراقی، اوکراینی و هلندی می‌باشند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸.۳۹ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه اماکن گردشگری و اقامتی تحت نظارت بازرسین قرار دارند، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۴۷۹ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان صورت گرفته که نتایج بازدیدهای نظارتی ۲۸۳ بازدید عادی، ۱۱۲ مورد تشویق، ۷۸ مورد تذکر و ۷ مورد اخطار کتبی صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: بر اساس داده‌های آماری ۶۵۴ هزار و ۲۵۶ نفر از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری گیلان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰.۲۸ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارها از لحاظ تردد و انباشت خودرو دومین استان در سطح کشور هستیم، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون متاسفانه ۷ نفر فوتی در سوانح جاده‌ای استان داشتیم.

دیگر خبرها

  • فوت ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر در پی تصادفات ۲۴ ساعت گذشته اصفهان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • آمار دومین استان پرتردد کشور در نوروز | ثبت رشد قابل‌تامل بازدید بناهای تاریخی یک استان
  • قرن حاضر؛ ظهور آسیا و افول غرب
  • ۱۴۰۷ مورد بازدید بهداشتی از امکان مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته
  • آخرین آمار از تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان