Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار جیرفت از اعمال دستورالعمل‌های جدید مهار ویروس کرونا در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: اعمال این محدودیت‌ها تا مطلوب شدن شرایط ادامه دارد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

ابوذر عطاپور وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، در ارتباط با اعمال دستورالعمل‌های جدید برای مهار ویروس کرونا در جنوب استان کرمان اظهار داشت: در جنوب استان کرمان چند وقتی است که با آمار بالای تعداد مبتلایان به کووید 19 روبه‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از دلایل بالا بودن شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب استان غربالگری بیشتر در حوزه جنوب استان کرمان دانست و افزود: به نوعی بیماریابی ما در این منطقه بیشتر شده است.

افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در استان کرمان / شیوع کرونا در جنوب کرمان افزایش یافتآمار فوتی‌های کرونا در جنوب کرمان نگران‌کننده است؛ گرما و اقلیم تاثیری در کنترل بیماری نداشتوضعیت کرونا در جنوب کرمان قرمز شد / مردم جازموریان با مشکل کمبود دارو مواجه‌اند

فرماندار جیرفت با ابراز اینکه در این راستا و برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا محدودیت‌هایی در جنوب استان کرمان به ویژه در شهرستان جیرفت اعمال می‌شود ادامه داد: از آنجا که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه کارمندان در جنوب استان کرمان بالا بود اعمل محدودیت‌هایی را ادارات داشتیم.

وی با بیان اینکه با پیشنهاد ما و موافقت استاندار کرمان یک سوم کارکنان ما در محل کار حاضر شده و دوسوم کارکنان به‌صورت دورکاری فعالیت دارند افزود: استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله اجتماعی در محیط کار اجباری است.

عطاپور وزیری با اشاره به اینکه مراجعه‌کنندگان و ارباب رجوع‌ها نیز هم مجبور به استفاده از ماسک در ادارات هستند گفت: در ورودی ادارات هم مکان‌هایی تعبیه شده تا ماسک در اختیار کسانی که ماسک به همراه ندارند گذاشته شود تا از انتشار بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد خودرو در خیابان‌های اصلی شهر جیرفت، مراکز تجمعی مرکز شهر و بازار نیز اعمال شده است عنوان کرد: برای جلوگیری از تجمع بیشتر هر روز از ساعت 2 بعد از ظهر تا 11 شب اجازه تردد خودرو در این اماکن داده نمی‌شود.

فرماندار جیرفت با ابراز اینکه مراکز تجمعی از جمله بازار در نوبت‌های مختلف توسط بسیج و سازمان‌های مردم‌نهاد ضدعفونی می‌شوند افزود: اماکن ورزشی و تالارها همچنان در جیرفت تعطیل بوده و اجازه فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه عموما در این فصل سال و تعطیلات حضور مردم را در مناطق سردسیر و ییلاقی داریم که در این روزها برای حضور و تردد مردم در این اماکن محدودیت‌هایی اعمال شده است گفت: تیم‌هایی از مرکز بهداشت در این مناطق مستقر شدند که بر بازار و امکان تجمعی این مناطق نظارت ویژه دارند و با کمک بخشداران ضدعفونی مناطق تجمعی ییلاقی و سردسیر نیز در حال انجام است.

عطاپور وزیری با ابراز امیدواری از اینکه اعمال این محدودیت‌ها در کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا موثر باشد تصریح کرد: اعمال این محدودیت‌ها تا زمان پایین آمدن آمار و مطلوب شدن وضع موجود ادامه دارد.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا جنوب استان کرمان کرونا در جنوب استان ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تا هفتم فروردین امسال، ۱۰ نفر در حوادث رانندگی جاده‌ای در استان تهران جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است.

ابوالفضل دربانی افزود: مجموع تلفات تصادفات درون و برون شهری در این مدت ۲۰ نفر بوده که در این بخش نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد کاهش داشته‌ایم.

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: تعداد مصدومان تصادفات رانندگی برون شهری استان نیز تاکنون ۱۳۲ نفر بوده که ۱۸ درصد کمتر از پارسال است البته در بخش تصادف درون شهری نیز ۷۶۳ مصدوم داشتیم که این هم ۹ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال کمتر است.

ابوالفضل دربانی افزود: در مجموع سه میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ تخلف ناشی از سرعت غیرمجاز در راه‌های ارتباطی این استان ثبت شده که ۴۸ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

دبیر شورای ترافیک استان تهران افزود: مجموع تردد‌ها از ۲۴ اسفند پارسال تا هفتم فروردین امسال در راه‌های ارتباطی استان تهران، ۳۸ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۲۴۶ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

ابوالفضل دربانی گفت: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان تهران در این مدت سه میلیون و ۸۲۲ هزار و ۶۸۳ مورد بوده ضمن اینکه چهار میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۷ خودرو نیز از استان خارج شده‌اند.

دیگر خبرها

  • ستاد انتخابات کشور: دستگیری ۱۲۵۴ نفر در روز انتخابات
  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • هفت ماده غذایی مفید برای مبتلایان به نارسایی قلبی
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بیش از سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش‌های بهاری در شاهرود مهار شد
  • 173 روز از جنگ گذشت؛ شمار شهدای نوار غزه به 32 هزار و 490 هزار شهید رسید
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • عامل تورم در سال ۱۴۰۲ چگونه مهار شد؟