Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد 4 کشور تاکنون به صورت رسمی برای میزبانی جام ملت های آسیا 2027 اقدام کرده اند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه «الوطن» قطر خبر داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که ۴ کشور به صورت رسمی برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اقدام کردند.

عربستان، قطر،  هند و ازبکستان ۴ کشور نامزد میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مسئول AFC در این زمینه عنوان کرد: ۴ کشور تاکنون به صورت رسمی برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا اقدام کردند. عربستان، قطر، هند و ازبکستان با ارسال نامه خواهان میزبانی از این تورنمنت آسیایی شدند.

به گزارش فارس، سلطان المهوس، خبرنگار سعودی روز گذشته مدعی شد که ایران برای میزبانی اقدام نکرده که در نهایت با اعلام رسمی AFC مشخص شد فدراسیون فوتبال کشورمان هنوز برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اقدامی نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا روزنامه الوطن قطر جام ملت های آسیا برای میزبانی صورت رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر

تایلند نیز یکی از سهمیه‌های قاره آسیا برای جام جهانی فوتسال ازبکستان را به خود اختصاص داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه - به وقت ایران) بین تیم‌های ملی تایلند و عراق برگزار شد که تایلند با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

تیم ملی عراق در نیمه اول این مسابقه فراتر از انتظار ظاهر شد و دو بار دروازه میزبان مسابقات را گشود. در ادامه تایلندی‌ها یک مرتبه موفق به گلزنی شدند تا با یک گل اختلاف راهی رختکن شوند. در نیمه دوم ورق برگشت و تایلند دو گل دیگر به ثمر رساند تا از شکست، پیروزی بسازد و راهی نیمه نهایی شود.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

به این ترتیب، تایلند نیز در کنار تاجیکستان و ایران به لطف صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، مجوز شرکت در جام جهانی 2024 ازبکستان را به دست آورد.

تایلند روز جمعه هفتم اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها به مصاف تاجیکستان می‌رود.

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم

در آخرین بازی نیمه نهایی، ازبکستان از ساعت 17:30 مقابل ویتنام به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران