Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: در شرایطی که مالکین شهر جدید پردیس به صورت گروهی برای حضور مهندس ناظر شرکت گاز به منظور تایید انشعبات به پیمانکار مربوطه مراجعه کنند، هزینه ۴۰۰ هزار تومانی تایید انشعابات و دریافت مجوز کنتور به ۲۰۰ هزار تومان برای دریافت مجوز هر کنتور تقلیل می‌یابد.

به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، ضمن اشاره به برگزاری جلسات متعدد به منظور پیگیری هزینه تایید انشعاب گاز برای دریافت مجوز کنتور در شهر جدید پردیس، گفت: براساس بحث بین شرکت عمران، نظام مهندسی و پیمانکار گاز شهر جدید پردیس، در شرایطی که مالک واحد مسکونی در اولین مراجعه ناظر شرکت گاز، در واحد مسکونی حضور داشته و موفق به دریافت مجوز اخذ کنتور گاز بشود، نیازی به پردخت هیچ هزینه برای تایید انشعابات ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، در بیان مشکلات ایجاد شده در ارتباط با متغیر بودن هزینه دریافتی به منظور حضور بار دوم و بیشتر مهندس ناظر به منظور تایید انشعابات گفت: در حال حاضر نرخ ثابتی برای هزینه یاد شده در نظر گرفته شده و در شرایطی که مالک واحد مسکونی موفق به دریافت تاییدیه کنتور در اولین حضور مهندس ناظر نشود، می‌بایست با پرداخت ۴۰۰ هزار تومان زمینه حضور مهندس ناظر را برای مرتبه دیگر فراهم آورد.

هدایت، افزود: در شرایطی که مالکین شهر جدید پردیس به صورت گروهی برای حضور مهندس ناظر شرکت گاز به منظور تایید انشعبات به پیمانکار مربوطه مراجعه کنند، هزینه ۴۰۰ هزار تومانی تایید انشعبات و دریافت مجوز کنتور به ۲۰۰ هزار تومان برای دریافت مجوز هر کنتور تقلیل می‌یابد.

پس از انتشار خبر دریافت هزینه ۱ میلیون تومانی به منظور تایید انشعبات گاز در شهر جدید پردیس، مشخص شد، هیچ متر و معیار مشخصی برای دریافت این هزینه وجود ندارد. این در حالیست که پیش از این یکی از مسئولین نظام مهندسی شهر جدید پردیس ضمن انتقاد از برنامه‌های شرکت عمران پردیس، جلوگیری از تحویل واحد مسکونی به مردم، پیش از تایید انشعابات و دریافت کنتور را به عنوان راهکار حل مشکلات پیش آمده مطرح کرده بود. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هزینه انشعابات شهر جدید پردیس منظور تایید برای دریافت واحد مسکونی دریافت مجوز مجوز کنتور شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز الکترونیک کسب و کار

محمود رشیدی‌اقدم مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه گفت : یکی از مهم‌ترین اقداماتی که هم‌اکنون توسط وزارت اقتصاد در حال انجام است موضوع تبدیل مجوز‌های کسب و کار کاغذی به الکترونیک و دریافت کد یکتا است که در صورت عدم دریافت مجوز الکترونیک توسط اصناف و سایر واحد‌های صنفی تا پایان اردیبهشت‌ماه پروانه آنها باطل می‌شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: اصناف و واحد‌های صنفی باید تا پایان اردیبهشت‌ماه نسبت به دریافت پروانه کسب و کار الکترونیک خود اقدام کنند، اما در غیر این صورت نمی‌توانند از تسهیلات دولتی بهره‌مند شوند.

رشیدی‌اقدم تصریح کرد: صاحبان کسب و کار و اصناف کرمانشاهی می‌توانند با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز‌ها در کمتر از سه دقیقه با وارد کردن کد ملی، کد پستی و شماره پروانه خود برای دریافت پروانه الکترونیک اقدام کنند و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان این فرآیند را انجام دهند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه درگاه ملی مجوز‌ها ادامه داد: یکی از کار‌های بسیار مهم دولت سیزدهم راه‌اندازی درگاه ملی مجوز‌ها است که در گذشته اگر فردی متقاضی دریافت پروانه کسب و کار بود باید مراحل اداری را برای دریافت پروانه طی می‌کرد و به نوعی به کفش آهنین نیاز بود، اما اکنون این روند اصلاح شده و هزینه صدور مجوز نیز اندک است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه افزود: سامانه درگاه ملی مجوز‌ها با اطلاعات کافی، به صورت شفاف نسبت به صدور مجوز‌ها اقدام می‌کند و یکی از مهم‌ترین مزایای این طرح کوتاه شدن زمان صدور مجوز کسب و کار است.

رشیدی‌اقدم بیان کرد: سامانه درگاه ملی مجوز‌ها به بهبود فضای کسب و کار کمک شایانی می‌کند و نظارت پیشینی را به پسینی تبدیل می‌کند و صدور مجوز تنها به درگاه ملی مجوز‌ها واگذار شده و صدور پروانه کاغذی خلاف قانون است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در مجموع تاکنون ۸۹ هزار و ۷۲ درخواست در درگاه ملی مجوز‌های مربوط به استان کرمانشاه ثبت شده که ۵۶ هزار و ۴۴۲ مورد آن صادر شده و ۲۶ هزار و ۴۳۳ مورد رد شده و ۶ هزار و ۲۰۴ درخواست نیز در دست اقدام است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: ۹۰ درصد مجوز‌های کسب و کار در کمتر از سه روز صادر می‌شود، اما مجوز‌هایی که نیازمند استعلام و بازرسی چند دستگاه اجرایی است هفت روز زمان می‌برد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند