Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-20@00:57:01 GMT

ترابری ناوگان های عمومی تهران افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۶۰۳

به گزارش صدای ایران به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمیدرضا جمشیدی دبیر ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا در برنامه سلام صبح بخیر "رادیو ایران" با اشاره به استفاده شهروندان از خودروهای شخصی در سطح شهر، اظهار کرد: خوشبختانه با عنایت خداوند، همکاری مردم و تصمیم گیری مسئولان کشور توانستیم به مرحله کنترل و مهار کرونا در بسیاری از شهرهای کشور برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرگ و میر و بستری حاصل از کرونا هم کاهش پیدا کرده است.
او افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی کشور، ناچار به آغاز بازگشایی ها شدیم؛ اما اگر شهروندان عزیز پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند ما در ستاد ملی مقابله با کرونا مجبور به اعمال محدودیت های جدید می شویم.
دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: یکی از گرفتاری های این روزهای ما ترافیک در سطح شهر و تجمعات است به همین دلیل مقرر شد که لغو اجرای طرح ترافیک را انجام دهیم؛ اما اگر طرح ترافیک برگردد موجب فشار به بخش عمومی حمل و نقل می شود.
جمشیدی تصریح کرد: در جلسه ستادملی کرونا مقرر شد که ظرف چند روز آینده تمامی مردم از ماسک استفاده کنند و فاصله مسافران برای استفاده  از مترو افزایش یابد؛ البته ما انتظارمان این بود که با فرا رسیدن فصل تابستان مشکلات کاهش یابد اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد.
او بیان کرد: برای افزایش ناوگان های عمومی هم شهرداری تدابیری اندیشیده تا در  ساعات پیک، ترابری بیشتری فراهم کنند.

دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: شهرداری برای ارائه خدمات در روزهای کرونایی به هیچ وجه نگاه درآمدی نداشته اما اگر مسافران  از ماسک استفاده نکنند، فاصله گذاری انجام نشود و ظرفیت واگن های مترو افزایش پیدا نکند؛ ممکن است دچار مشکل های بزرگی شویم.
جمشیدی گفت: ما مکررا به سلامت مردم فکر می کنیم و کوتاه نمی آییم البته هرکس در بخش کاری خود استدلال شخصی و خاصی دارد؛ هرچه پیشگیری بیشتری شود هزینه های آن اثرگذاری بهتری خواهند داشت.
او در پایان تصریح کرد: خواسته ما از مردم این است که دچار عادی سازی کرونا نشوند و گروه های آسیب پذیر همچون سالمندان در شهر حضور پیدا نکنند زیرا تعداد مرگ و میر در جوانان بسیار کم است و سالمندان نیاز بیشتری به مراقبت دارند.
برنامه «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی آرمان ستوده و گویندگی سعید توکلی ساعت 6:30 صبح از رادیو ایران پخش می شود. پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حمید جمشیدی شهرداری تهران ناوگان عمومی مقابله با کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است

علیرضا کاظمیان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر، جزو فعال‌ترین کشورها در حوزه مقابله با مواد مخدر و آسیب‌های آن بوده است و ستاد مبارزه با مواد مخدر براساس وظیفه ذاتی خود به عنوان کنشگری مثبت در اجلاس‌ها و نشست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی حضور داشته است.

وی ادامه داد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در مقابله با اعتیاد و مواد مخدر یکی از وزنه‌های اصلی در تعاملات منطقه‌ای و جهانی است و همین موضوع ایران را به محور و حلقه مرکزی ایستادگی در برابر قاچاق مواد مخدر تبدیل کرده است.

کاظمی افزود: ندای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را در سطح جهانی عرضه و مطالبات خود را نیز همواره مطرح کرده و خواهیم کرد. علاوه بر این، اقدامات بی رحمانه دنیا در مقابل جمهوری اسلامی ایران را نیز همیشه در تریبون‌های دنیا مطرح کرده‌ایم.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: نهادهای بین المللی همواره به جمهوری اسلامی فارغ از هر ملاحظه‌ و تفاوت میان مسائل اجتماعی و سیاسی، نگاهی سیاسی دارند و با تحریم‌های ظالمانه اجازه ندادند فعالیت‌های خود در حوزه مواد مخدر را بهتر انجام دهیم.

کارنامه موفق ایران در مقابله با مواد مخدر

کاظمی با تاکید بر نگاه سیاسی در نهادهای بین المللی در مقابل ایران، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران کارنامه موفقی در حوزه مقابله با مواد مخدر دارد و این کارنامه کاملا روشن است اما غرب و به خصوص نهادهای بین‌المللی که در اختیار غربی‌ها است، کاملا نگاهی سیاسی دارن؛ در حالی که ایران با کشف ۹۰ درصدی مواد مخدر کشورهای اروپایی، آسیایی و به طور کل غربی را امن نگاه می‌دارد.

جمهوری اسلامی ایران با هدیه بیش از ۱۲ هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر ثابت کرده است که تنها نگاه ملی به این مساله ندارد و انسانیت و تکلیف شرعی را مقدم بر هر نوع نگاهی می‌داندوی با اشاره به نفوذ نگاه سیاسی به نهادهای بین المللی حتی در حوزه سلامت، یادآور شد: در دوران کرونا شاهد بودیم که جان انسان‌ها برای این نهادها اهمیتی نداشت و با تکیه بر منافع و با دیدگاه خصمانه مردم ایران را از اقلام بهداشتی و سلامت محروم کرده بودند.

به گفته، قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر اما بی‌توجهی و نگاه بی‌تفاوت نهادهای بین الملل به موضوع مقابله با مواد مخدر هیچگاه موجب نشده است که جمهوری اسلامی ایران وظیفه شرعی، دینی، اخلاقی و انسانی خود را در برابر مردم ایران و جهان نادیده بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد