Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:56:32 GMT

زمان شروع دوباره رقابت‌های فوتبال «لالیگا» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۶۲۱

زمان شروع دوباره رقابت‌های فوتبال «لالیگا» مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابتهای لالیگا که به دلیل شیوع ویروس کرونا در اسپانیا تعطیل شده بود از روز ۲۲ خرداد و با برگزاری دیدارهای هفته بیست و هشتم فعالیت خود را از سر خواهد گرفت. این خبر را «خاویر تباس» رئیس لالیگا اعلام کرده است.

براساس برنامه اعلام شده روز ۲۲ خرداد تیم های فوتبال سویا و رئال بتیس دربی شهر سویل را برگزار خواهند کرد و دو روز بعد تیم فوتبال بارسلونا مهمان تیم مایورکا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید هم روز ۲۵ خرداد به مصاف تیم فوتبال ایبار می رود.

هفته بیست و نهم این مسابقات نیز روز دوشنبه ۲۶ خرداد آغاز خواهد شد که روزهای ۲۷ و ۲۹ خرداد هم این هفته از مسابقات برگزار می شود تا رقابت های لالیگا با فشردگی بالایی هفته های باقی مانده را سپری کند.

کد خبر 4938686

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال رئال مادرید لالیگا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال وزارت ورزش و جوانان فیفا فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبال؛ درخشش سعید برخورداری و کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا

سعید برخورداری به درخشش در تیم هندبال آدمار لئون ادامه می دهد

طرفداری | سعید برخورداری، دروازه‌بان ایرانی تیم آدمار لئون در لالیگا اسپانیا، برای دومین بار در این فصل عنوان بهترین بازیکن هفته را از آن خود کرد.

این ملی‌پوش ایرانی در هفته بیست و یکم لالیگا با 17 سیو و آمار 50 درصد سیو موفق، عملکردی درخشان داشت و نقشی کلیدی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

برخورداری که در نیم فصل اول نیز یک بار این عنوان را کسب کرده بود، در حال حاضر با 212 سیو در رده دوم برترین دروازه‌بانان لالیگا قرار دارد.

آدمار لئون با 24 امتیاز در رده پنجم جدول لالیگا جای دارد و در صورت پیروزی در بازی هفته بیست و دوم مقابل کانگاس، می‌تواند به رتبه سوم صعود کند.

برخورداری که نخستین بازیکن ایرانی حاضر در لالیگا است، برای ششمین فصل در این لیگ به میدان می‌رود و به عنوان یکی از ستاره‌های هندبال ایران شناخته می‌شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تمامی گل های بارسلونا در فصل 2015/16 رقابت های لالیگا / فیلم
  • هندبال؛ درخشش سعید برخورداری و کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • عکس| آمار شگفت انگیز رونالدو در لالیگا