Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@23:41:50 GMT

کرونا کدام نمایشگاه ها را لغو کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۶۴۵

کرونا کدام نمایشگاه ها را لغو کرد؟

نمایشگاه‌ها و رویداهای علم و فناوری بسیاری به دلیل گسترش بیماری همه گیر کووید-۱۹ لغو شدند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هر سال نمایشگاه‌های فناوری زیادی در سراسر دنیا برگزار می‌شود و افراد بسیاری از آن‌ها استقبال می‌کنند، اما شیوع ویروس همه گیر کووید -۱۹، برگزاری این گونه مراسم‌ها را دچار تغییر کرد. برای مثال جایزه بین المللی آبل ویژه ریاضیدانان به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بررسی تعدادی از نمایشگاه‌ها و رویدادهایی که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت، می‌پردازیم:

کرونا ویروس و کنگره جهانی موبایل شانگهای

نمایشگاه MWC که هر سال در ماه فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد. همچنین کنگره جهانی شانگهای که مهمترین کنگره موبایل در آسیا است و هر سال در ماه ژوئن برگزار می‌شود، نیز با توجه به شیوع کرونا ویروس لغو شده است. با توجه به اینکه بهداشت و ایمنی علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی در اولویت است، تاریخ و مکان مناسبی برای برگزاری این همایش در ماه‌های آینده انتخاب خواهد شد.

کرونا ویروس و رویدادهای گوگل

شرکت گوگل که هر سال رویدادهای متفاوتی را برگزار می‌کند، با توجه به شیوع ویروس کووید -۱۹ این رویدادها را برگزار نخواهد کرد و یا برنامه‌های این کمپانی به صورت مجازی اجرا می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای گوگل به نام "I/O" که قرار بود سال جاری در تاریخ ۱۲ تا ۱۴ مه برگزار شود، لغو شد. شرکت گوگل هزینه متقاضیان شرکت در این رویداد که بلیت مورد نظر را تهیه کرده بودند، به طور کامل به افراد مرجوع و اعلام کرد سال آینده امکان خرید بلیت این رویداد برای افراد به صورت خودکار فراهم می‌شود.

کرونا ویروس و جایزه آبل

آبل یک جایزه بین المللی است که پادشاه نروژ هر سال به چند ریاضیدان که کارهای قابل توجهی انجام داده‌اند، اهدا می‌کند. جایزه آبل سال جاری به دو ریاضیدان به نام‌های "هیلل فراستنبرگ" و "گرگوری مارگولیس" خواهد رسید، اما با توجه به شیوع ویروس کووید -۱۹ این مراسم که معمولاً در ماه مه در شهر اسلو برگزار می‌شود، به تعویق افتاد. اعلام شده است که در مراسم سال ۲۰۲۱ هر دو جایزه سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اهدا خواهد شد.

کرونا ویروس و نمایشگاه CES 2021

نمایشگاه CES، مهمترین رویداد فناوری در سراسر دنیا به شمار می‌رود که هر سال در ماه ژانویه برگزار می‌شود و شرکت‌های مختلف، محصولات جدید خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند. نمایشگاه CES ۲۰۲۰ قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار شد و اکنون برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری آن در سال ۲۰۲۱ نیز در حال انجام است. مسئولان برگزاری این مراسم اعلام کردند از آنجایی که امنیت و سلامت افراد در CES اولویت دارد، برنامه‌های جدیدی از جمله ضدعفونی کردن فضای غرفه‌ها، رعایت فاصله اجتماعی، اجباری بودن استفاده از ماسک و دستکش، تب سنجی در نقاط ورودی نمایشگاه و افزایش دسترسی به خدمات درمانی در محل برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 426324

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نمایشگاه CES شرکت گوگل کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در جهان گوگل کرونا و فناوری شیوع کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برگزار می شود کرونا ویروس نمایشگاه ها شیوع ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هم زمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس برگزار می شود. در این برنامه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس می‌توانند با زیست بوم نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس آشنا شوند.

آشنایی با شرکت‌های پارک، حوزه‌ فعالیت و محصولات تولیدی آنها، بازدید از فازهای مختلف پارک، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پارک فناوری پردیس و موزه هوانوردی و آشنایی با مراکز عمومی و تخصصی ارائه دهنده خدمات در پارک از موارد تورهای بازدید نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ است.

تورها در ۲ بخش عمومی و دانشگاهی برنامه ریزی شده است که برنامه مجزایی برای گروه های دانشگاهی در نظر گرفته شده است.افراد یا گروه های متقاضی برای ثبت نام شرکت در این برنامه به عنوان متقاضی حضور در نمایشگاه اینوتکس در پایگاه ptptour.inotex.com ثبت نام کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵ تماس حاصل نمایند.

اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

کد خبر 6080031 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • رونمایی عجیب طالبان از یک سلاح جنگی (+عکس)
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • (عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود