Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:28:16 GMT

صدور مجوز کاشت برنج در استان خوزستان با لحاظ شرایط

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۶۸۳

صدور مجوز کاشت برنج در استان خوزستان با لحاظ شرایط

هیات وزیران با کاشت برنج در استان خوزستان، در صورت وجود شرایط منابع آب سطحی مناسب در هر سال در استان خوزستان موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هیات وزیران با کاشت برنج در استان خوزستان، در صورت وجود شرایط منابع آب سطحی مناسب در هر سال در استان خوزستان موافقت نموده و مصوبه مربوط به وزارتخانه های نیرو، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، کشور، نفت و سازمان برنامه و بودجه کشور را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هیات وزیران در جلسه ۷ خرداد ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد،  تبصره بند (۱) تصویب نامه شماره ۱۰۷۸۰۲/ ۵۵۸۶۸ مورخ ۱۵ آبان ۱۳۹۷ به عنوان تبصره (۱) تلقی و متن زیر به عنوان تبصره (۲) به بند مذکور اضافه می‌شود:
در صورت وجود شرایط منابع آب سطحی مناسب در هر سال در استان خوزستان، با پیشنهاد سازمان آب و برق خوزستان و تصویب کارگروه سازگاری با کم آبی استان، مناطق با منابع آب سطحی مناسب از اجرای این تصویب نامه با رعایت تبصره (۱) ماده (۶) آن فقط برای همان سال معاف هستند.

برای مشاهده این مرقومه اینجا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برنج استان خوزستان نفت هیات وزیران استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کاشمر گفت: ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی و ۱۵ مجوز طرح کارفرمایی و پشتیبان مشاغل خانگی در  شهرستان کاشمر طی سال ۱۴۰۲ صادرشد.

محمد اشرفی افزود:با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوز‌های مشاغل خانگی در رابطه با طرح‌های زیرمجموعه صنعت معدن و تجارت، بیش از ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف اعم از خیاطی، قالیبافی، تایپ و تکثیرو عروسک‌سازی صادر شده است.

وی گفت: در حال حاضر در مرحله بازدید، راستی آزمایی و مهیا نمودن مقدمات پرداخت تسهیلات در صورت وجود اعتبار و تخصیص به این بخش در سال جاری وفق اولویت و نوبت‌دهی هستیم.

اشرفی افزود: در همین بخش نیز تعداد ۱۵ طرح کارفرمایی در قالب پشتیبان مشاغل خانگی با اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در سامانه مشاغل خانگی ثبت‌نام شده که پس از بازدید، راستی آزمایی و امکان مهیا نمودن پرداخت تسهیلات در صورت وجود و تخصیص اعتبار در سال جدید به آنها تسهیلات اعطا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشمر گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از هزار شغل در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان ایجاد شده است.

 اشرفی افزود: با توجه به سهمیه تعهد اشتغال این اداره در سامانه رصد و کارگروه اشتغال به تعداد ۶۸۹ نفر که تقریباً حدود نیمی از سهمیه اشتغال شهرستان را شامل می‌شود، باهمت و مشارکت کارآفرینان در واحد‌های تولیدی و صنفی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی و پیگیری مستمر کارشناسان موزع اداره موفق به ایفای تعهد ایجادی و ثبت بیش از ۱۰۰ درصد در سامانه رصد اشتغال کشوری شدیم.

 

 

دیگر خبرها

  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • فروش ویژه 3 نهال گردو چندلر، فرنور و پکان 12 تنی با مجوز جهاد کشاورزی از کرج