Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۱۲ گفت: با این تصمیم دیگری حق ورزشکاران تضییع نمی‌شود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سعید احمدی اظهار داشت: شرایطی که کرونا بوجود آورده باعث شده نظم جهانی در تمام ابعاد به هم بریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ورزشکاران نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و مجبوریم بیشتر به صورت انفرادی تمرین کنیم تا از فرم ایده آل بدنی خارج نشویم.

وی افزود: باید منتظر روزهای آینده ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اینجا برخی کارشناسان بر این باور هستند که ممکن است جامعه جهانی تا اواسط سال 2021 درگیر کرونا باشند. تا زمانی که این مشکل به صورت کلی برطرف نشود،‌ نه تنها نمی‌توان پیش‌بینی خاصی از آینده داشت،‌ بلکه برنامه ریزی نیز دشوار است.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2012 ادامه داد: چندی قبل به دعوت رسمی کمیته المپیک انگلیس راهی این کشور شدم تا یک دوره سمینار آموزشی و فنی را در این کشور برگزار کنم. بعد از این سمینار قصد داشتم به ایران برگردم که متاسفانه به دلیل کرونا پرواز لغو شد. هم اکنون هم سمینارهای بین المللی‌ام را از آمریکا به صورت آنلاین برگزار می‌کنم. قرار است در صورت عادی شدن شرایط دوباره به انگلیس بازگردم.

احمدی در خصوص تصمیم فدراسیون جهانی مبنی بر تعیین رقابت‌های کاراته وان مراکش 2021 به عنوان یکی از مسابقات کسب سهمیه المپیک عنوان داشت: با این تصمیم دیگری حق ورزشکاران تضییع نمی‌شود. الان برخی نفرات از جمله ذبیح الله پورشیب و رزیتا علیپور این شانس را دارند تا با جمع آوری امتیازات شانس حضور در المپیک را بدست آورند. امیدوارم هر ورزشکاری که شایسته حضور در المپیک است، راهی توکیو شود.

مهدی‌زاده: در تورنمنت‌های آخر نشان دادم در وزن جدید نیز حرف برای گفتن دارم/ امیدوارم رویاهای کاراته‌کاها بر باد نرود


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سعید احمدی کاراته ایران کاراته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سعید احمدی کاراته ایران کاراته ویروس کرونا کاراته ایران کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران درباره کسب سهمیه خرک مردان برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این سهمیه را ورزشکار شایسته کشورمان پیرو برنامه ریزی که از سال ۹۶ آغاز شد بود با زحمات فراوان بدست آورد و البته در برنامه ریزی ما یک وقفه ۲ ساله به دلیل مشکلات ایجاد شده افتاد، اما خوشبختانه به دنبال این هستیم که برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: الفتی یکی از ورزشکاران بود که روی او سرمایه گذاری کردیم با وجود اینکه ما ۲ سال فاصله به دلیل مشکلات ایجاد شده داخلی که در فدراسیون افتاد و برنامه‌ها ۲ سال عقب افتاد، اما با تدبیر و درایت وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک شکر خدا ژیمناستیک به آرامش رسیده و پیگیر برنامه‌های خودش بوده است البته فرصت‌ها هدر رفت به عنوان مثال اثری از تیم نوجوانان ما باقی نمانده و باید دوباره تشکیل شود و در برنامه‌های قبلی باید بخش‌هایی را باز سازی و ترمیم کنیم بخش بزرگی از برنامه‌هایی که در حال اجرا بود قابل پیگیری است اعزام بعدی ما اواخر اردیبهشت قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیاست که با تیم کامل شرکت می‌کنیم همچنین در ترامپولین برنامه ریزی ما در حال انجام است در قهرمانی آسیا امید داریم که این تیم افتخار آفرینی کند. 

روز گذشته مهدی الفتی موفق شد با ایستادن در سکوی دوم رنکینگ سهمیه المپیک پاریس را در رشته خرک مردان بدست بیاورد و این در حالی است که در ۶۰ سال گذشته ما در المپیک حضور نداشته ایم.

فدراسیون ژیمناستیک در ۲ سال گذشته و در دوران سجادی وزیر ورزش و جوانان دستخوش مشکلات مدیریتی بود و فدراسیون جهانی ژیمناستیک سرپرست این فدراسیون را به رسمیت نمی‌شناخت و بعد از رعایت قوانین اساسنامه و بازگشت زهرا اینچه درگاهی فدراسیون دوباره اعزام‌ها و رقابت‌های بین المللی را از سر گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند