Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:25:39 GMT

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۷۵۵

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من در سامانه دانلود قانونی شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) منتشر شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، سال دوم دانشکده من فیلمی به کارگردانی رسول صدرعاملی و نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی ساخته سال 1396 است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند و….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی و سها نیاستی از بازیگران این فیلم هستند.

جهت دانلود قانونی فیلم سال دوم دانشکده من با حجم نیم بها اینجا را کلیک کنید.

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به‌صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به‌اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافی است محصول موردنظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب‌امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر فیلم سال دوم دانشکده من شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال دل، سریال هم گناه، سریال خواب‌زده و همچنین فیلم‌های میلیونر میامی، هجوم، چشم و گوش بسته، آشفتگی و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حلال دانلود فیلم سال دوم دانشکده من سال دوم دانشکده من شبکه نمایش خانگی دانلود قانونی حلال دانلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی آرش رنجبران از تأسیس ۱۰ دانشکده مهارت و کارآفرینی در واحد‌های دانشگاهی این استان خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آموزش‌های کاربردی و مهارت محور، اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است و ما نیز در استان آذربایجان شرقی به این سمت حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: تبریز از لحاظ پتانسیل صنایعی که در آن قرار دارد، چه صنایع سنگین و چه صنایع مربوط به قطعه سازی، صنایع غذایی، صنعت چرم و کفش و... همگی به عنوان وضعیت موجود احصا شده و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد قرار است یک دانشگاه حل مساله و ماموریت گرا باشد، اغلب ماموریت‌ها به این حوزه‌ها اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز افزود: در شمال شرق استان به دلیل وجود معادن بزرگ از جمله مس، بخشی از تمرکز بر روی مسائل معدنی است و به دلیل وجود شرایط خاص کشاورزی، بخشی از ماموریت‌ها نیز به حوزه کشاورزی اختصاص یافته است.

رنجبران با اشاره به آغاز راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی تاکید کرد: در حوزه فنی و مهندسی دانشکده‌های «هوش مصنوعی» و «صنعت ساختمان» را در واحد تبریز خواهیم داشت و برای شبستر و ایلیخچی هم دانشکده هوش مصنوعی مصوب شده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح پویش با صنایعی چون تراکتورسازی، خودروسازی سایپا و تعدادی از شرکت‌های خصوصی وارد قرارداد شده‌ایم که این قرارداد‌ها از نظر زمانی نامحدود هستند.

دیگر خبرها

  • حلال و و حرام غذا‌های دریایی را چگونه تشخیص دهیم؟ + فیلم
  • دانلود قسمت ۱۵ سریال گناه فرشته قسمت پانزدهم
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • راهی برای کسب درآمد حلال وجود ندارد!
  • عصبانیت رژیم کودک کش صهیونیستی از مقاومت مردم غزه + فیلم
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم