Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجاه و هشتمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان البرز به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پنجاه و هشتمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان البرز به ریاست محمد نصیری، فرماندار شهرستان و با حضور فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ حسین هاشمی، شهردار شریفیه؛ یحیی رحیم لو، شهردار محمدیه؛ علی اکبر امامی خضری، شهردار بیدستان؛ صادق قندی، بخشدار محمدیه و جمعی از مسئولان شهرستانی و دیگر اعضای انجمن در سالن جلسات شهرداری تاکستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه فرماندار شهرستان به اهمیت رشد و توسعه شاخص های کتابخانه ای در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان البرز از ظرفیت های خوبی برخوردار است و می توانیم با همت و همدلی مردم و مسئولان پیشرفت های زیادی در حوزه فرهنگی داشته باشیم. این مهم باید با برگزاری جلسات تخصصی با حضور بخشداران، دهیاران و نمایندگان دستگاه های متولی امر کتابخوانی به صورت جدی پیگیری شود.

نصیری ضمن تشکر از مسئولان شهر شریفیه به پروژه ساخت کتابخانه شریفیه اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه یکی از مطالبات به حق عموم شهروندان شهر شریفیه بوده که اعتبار مطلوبی برای تکمیل این پروژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان در نظر گرفته شده است. امید است با تخصیص این اعتبار شاهد تکمیل و بهره برداری از این  پروژه در آینده نزدیک باشیم.

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز با برشمردن فعالیت های کتابداران در فضای مجازی طی این ایام، از اهتمام شهردار شریفیه جهت تحقق مصوبات و پیگیری در تسریع و تکمیل پروژه کتابخانه شریفیه قدردانی کرد. 

شهردار شریفیه توسعه کتابخانه عمومی شریفیه را یکی از نیازهای اصلی شهرستان دانست و گفت: امیدواریم با همکاری لازم در شهرستان و مجموعه کتابخانه های عمومی این پروژه زودتر به سرانجام برسد.

در ادامه سایر اعضا به بیان نظرات خود پیرامون دستور کار جلسه پرداختند و در پایان، موضوع پیگیری اعتبارات تکمیل کتابخانه شریفیه توسط سایر اعضای حقیقی و حقوقی مورد بحث قرار گرفت.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان البرز نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتابخانه های عمومی شهرستان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز

به‌مناسبت هفته بزرگداشت سعدی شیرازی، کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان و نوجوان معاصر» ویژه کتابداران، فعالان فرهنگی حوزه کودک و نوجوان و اعضای نونگاه و نوجوان کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور و تدریس فرهاد حسن‌زاده و مژگان شیخی دو نویسنده مطرح ادبیات کودکان و نوجوان اجرا خواهد شد.

کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان نوجوانان معاصر» امروز دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شهر شیراز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این دوره آموزشی را به صورت زنده از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars مشاهده کنند.

این دوره آموزشی به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز