Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:11:35 GMT

کاخ سفید مدعی حمایت از معترضان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۷۸۹

کاخ سفید مدعی حمایت از معترضان شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الحره، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، مدعی شد آمریکا از مطالبات تظاهرکنندگان مسالمت‌جو حمایت می‌کند و این «تفاوت آمریکا و نظام‌های دیکتاتوری» است.

او گفت: «آنچه رئیس جمهور در توئیتر منتشر کرد تا همه آمریکایی‌ها از آن مطلع شوند، این بود که وی به کاهش خشونت و متوقف کردن ویرانگری تمایل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین تظاهرکنندگان مسالمت‌جو و کسانی که دزدی می‌کنند، تفاوت زیادی وجود دارد. ما از تظاهرکنندگان مسالمت جو و مطالبات آن‌ها حمایت می‌کنیم. این همان تفاوت آمریکا و نظام‌های دیکتاتوری است.»

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «هم‌اکنون باید قانون و نظم در فیلادلفیا برقرار شود! معترضان فروشگاه‌ها را غارت می‌کنند. همچون شب گذشته در مینیاپولیس که (به لطف دونالد ترامپ) با گارد ملی برای مداخله تماس گرفتند، شما هم با گارد بزرگ ملی ما تماس بگیرید.»

او پیش از این هم معترضان را ارازل و اوباش خوانده و با این اقدام خود، موجب برانگیخته خشم آنان شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات در آمریکا نژادپرستی در آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام‌نویسی از نامزد‌های ریاست فدراسیون شطرنج از روز پانزدهم فروردین آغاز شده و تا روز بیست‌وهشتم ماه جاری یعنی پایان وقت اداری امروز ادامه خواهد داشت. فدراسیون شطرنج هم‌اکنون با سرپرستی شادی پریدر اداره می‌شود. طی روز‌های اخیر برخی از اهالی شطرنج از جمله قهرمانان این رشته و روسای هیات‌ها با تنظیم نامه‌ای ضمن حمایت از شادی پریدر سرپرست این رشته خواستار حضور وی در انتخاباا شده اند.

در همین راستا حدود ۱۵ نفر از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج از جمله برخی ملی‌پوشان این رشته، صبح امروز مقابل وزارت ورزش حضور پیدا کردند تا خواسته خود را به مسئولان وزارتخانه اعلام کنند. پس از این تجمع چند نفر از معترضین موفق شدند با برخی مسئولان از جمله معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای صحبت کنند. اسبقیان به این نفرات قول داد در این زمینه با وزیر ورزش صحبت کند.

فدراسیون شطرنج از اواخر آذر ۱۴۰۲ با سرپرستی پریدر اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشریه بریتانیایی: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت مشابه آمریکا از اوکراین
  • اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • فایننشال تایمز: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • فاینشال تایمز: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • واکنش فرانسه، انگلیس و روسیه به حمله ایران به اسرائیل