Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@12:03:57 GMT

هادی: اولویت من المپیک است/ تابع کادر فنی هستم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۸۵۶

هادی: اولویت من المپیک است/ تابع کادر فنی هستم

عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: اولویت من حضور در بازی های المپیک است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز هادی درباره برنامه‌های پیش رویش اظهار داشت: چندین سال است که زحمات زیادی را در اردوهای تیم ملی متحمل شده ام و اولویت اول زندگی و کار من حضور در المپیک است.

وی در مورد کاندیدا شدنش برای تصدی پست ریاست هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی گفت: به اصرار جامعه کشتی آذربایجان شرقی این کار را کردم و همان موقع هم گفتم که می خواهم در المپیک کشتی بگیرم و بعد از المپیک نیز به احتمال زیاد کشتی خواهم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما فکر می کردم که می توانم به طور همزمان این دو کار را انجام دهم.

هادی ادامه داد: با توجه به نظر کادر فنی که اولویت را برای من حضور در تیم ملی می داند و خود من نیز اولویت اولم حضور در المپیک است، از حضور در هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی انصراف می دهم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: ان شاء الله در آینده در خدمت کشتی آذربایجان شرقی خواهم بود و در حال حاضر نیز عزیزانی هستند که بتوانند کار را جلو ببرند.

سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد که با سایت فدراسیون کشتی صحبت کرده، خاطرنشان کرد: همیشه تابع نظر کادر فنی و فدراسیون کشتی بوده ام و نهایت سعی و تلاش خود را خواهم کرد که بعنوان نماینده کشورمان در المپیک پیش رو حضور پیدا کنم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک کشتی آزاد کشتی کادر فنی آذربایجان شرقی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه سپاهان، به منظور تقویت و انسجام بیشتر تیم فوتبال، جلال امیدیان و میگوئل تکسیرا به عنوان دستیار به کادر فنی سپاهان اضافه شدند.

امیدیان طی سال‌های ۷۲ تا ۷۹ بازیکن سپاهان بوده است؛ امیدیان همچنین سابقه حضور در تیم‌های پیکان، مس کرمان و ذوب‌آهن و نیز حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران طی سال‌های ۷۵ تا ۸۱ را در کارنامه دارد.

وی همچنین در عرصه مربی‌گری در تیم‌های سپاهان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در کنار مربیانی چون فرهاد کاظمی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی فعالیت کرده است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند از همراهی باشگاه آلومینیوم اراک، مدیرعامل و سرمربی محترم این باشگاه که در راستای پیمان خواهرخواندگی بین دو باشگاه، زمینه این اتفاق را فراهم نمودند، تقدیر نماید.

همچنین میگوئل تکسیرا که فصل گذشته نیز کنار کادر فنی سپاهان حضور داشت، مجدداً به کادر فنی پیوست.

تکسیرا پیش از این ۵ سال متوالی روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار در کنار امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس حضور داشته است.

کد خبر 6080175

دیگر خبرها

  • جوان به المپیک نرسید
  • «احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور