Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله و مذاکره‌کننده ارشد دولت نجات ملی یمن به اتفاقات اخیر آمریکا واکنش نشان داد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: تظاهرات گسترده‌ای کشورِ دموکراسی دروغین را در اعتراض به نژادپرستی آمریکا و وحشی‌گری نظام آن در بر گرفته است؛ طی چند روز جنبش اعتراضی موفق شد حقیقت آمریکا را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا هیچ زمانی کشور آزادی‌ها نبوده و نخواهد بود تا زمانی که این نظام نژادپرست بر آن حاکم باشد چیزی جز نژادپرستان قاتل به وجود نمی‌آورد.

پس از انتشار ویدئوی جان باختن جورج فلوید، سیاه پوست آمریکایی زیر پای پلیس شهر مینیاپولیس تظاهرات گسترده‌ای علیه نژادپرستی در ۷۵ شهر آمریکا به راه افتاد که درگیری و رویارویی مردم و پلیس و گارد ملی آمریکا منجر شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که شمار معترضان بازداشت‌شده  از سوی پلیس آمریکا در اعتراضات روز‌های اخیر، به ۴۱۰۰ نفر رسیده است.

کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی در واکنش به ادامه تظاهرات سراسری در آمریکا گفت: «دونالد ترامپ، آتش آمریکا را با بنزین شعله‌ورتر کرد.»

بنا به گزارش رویترز، مقامات آمریکایی هم اکنون در بیش از ۲۵ شهر مقررات منع آمد و شد به منظور جلوگیری از تجمع معترضان برقرار کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله یمن تظاهرات در آمریکا نژادپرستی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آمریکا برای آزادی زندانیان این کشور در افغانستان

وزارت خارجه‌ آمریکا گفت برای آزادی شهروندان آمریکایی در افغانستان از هر اهرمی استفاده می‌کنیم.

در پی نگرانی خانواده رایان کوربت، شهروند آمریکایی در بند طالبان درباره‌ وضعیت او، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه‌ آمریکا گفته است این کشور برای بازگرداندن کوربت و سایر شهروندان آمریکایی بازداشت‌شده در افغانستان، از هر اهرمی استفاده می‌کند.

آنا کوربت، همسر رایان کوربت گفته است که به‌تازگی موفق به برقراری تماس با شوهرش شده و عمیقاً نگران حال وی است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعتراضات مردم بحرین در پی شهادت یک زندانی سیاسی
  • اقدام آمریکا برای آزادی زندانیان این کشور در افغانستان
  • یک ازداج عجیب در آمریکا؛ جشن عروسی دوقلوهای به هم چسبیده با یک سرباز آمریکایی/ عکس
  • رهبر جنبش انصارالله: تاکنون ۶۳ کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌ایم
  • چگونه زبان نشان دهنده واقعیت شماست؟
  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!