Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از چند از گذشت عقد قرارداد با یحیی مشکلات و شائبه‌های این قرارداد یکی پس از دیگری مشخص می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۱۲ خردادماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "چین باید منشأ کرونا را لیگ ایران اعلام کند" به کنایه عالیشاه به مثبت اعلام کردن تعداد بالای کرونایی‌ها در لیگ برتر پرداخت، تعداد بالایی که ابهام غیر واقعی بودن آمار در ذهن فوتبال دوستان ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"پاتو سیرک" به موانع جدید برای برگزار شدن دیدار حساس استقلال و فولاد پرداخت، رقابتی که دو طرف آن بین مخالفان برگزاری لیگ هستند و این موضوع برگزاری این مسابقه به عنوان اولین مسابقه فوتبال ایران بعد از کرونا را دشوار می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "خطر کمیته انتقالی بیخ گوش فوتبال" به احتمال تشکیل کمیته انتقالی در فدراسیون فوتبال بعد از عدم تصحیح اساسنامه پرداخت، کمیته‌ای که تشکیل آن اتفاق تلخی برای فوتبال ایران نیست.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس پول دارد و به شهر خودرو نمی‌دهد؟ " به یک شائبه در قرارداد یحیی پرداخته است. در چند وقت اخیر مدیران شهر خودرو اعتراضات زیادی به عدم پرداخت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به خودشان داشته‌اند.

"ایران ورزشی" با عنوان"آقا کریم ستاره تمرین" به گل کوچک جذاب و پر اتفاق مربیان پرسپولیس در تمرین این تیم پرداخت، رقابتی که کریم باقری بار دیگر آمادگی خود را به همگان نشان داد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"امضاهای دردسرساز" به قرارداد عجیب باشگاه پرسپولیس با یحیی پرداخت، قراردادی که در روزهای بعد از رفتن کالدرون انجام شد و شتاب زدگی آن باعث عقد یک قرارداد عجیب شده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "تاوارس بی خیال نمی‌شود" به احتمال انتقال نیازمند به پرتغال پرداخت، انتقالی که بخش اعظم آن را تاوارس به عهده دارد.

"سبز سبزم" با عنوان "می‌گویند ماهیانه ۱۰ میلیون بگیر این برای من قابل قبول نیست" به عدم حضور کربکندی در باشگاه ذوب آهن پرداخت و احتمال دور شدن کربکندی از تیم ذوب آهن را نیز به ذهن‌ها آورده است.

کد خبر 426585

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...