Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:05:16 GMT

رسولی یک ماه دیگر در بلاروس تمرین خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۰۵۰

رسولی یک ماه دیگر در بلاروس تمرین خواهد کرد

شیری به دلیل انجام یک سری کارهای اداری و تولد فرزند خود به کشور بازگشت اما رسولی باتوجه به تمدید ویزای خود به مدت یک ماه دیگر در بلاروس می‌ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام شیری و حسین رسولی دو پرتابگر تیم ملی کشورمان هستند که از بهمن ماه سال 98 در بلاروس اردو زده بودند و باتوجه به شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها در این مدت نتوانستند به کشور بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیری روز یکشنبه 10 خرداد به تهران بازگشت اما رسولی همچنان تمرینات خود را در بلاروس دنبال می‌کند. شیری به دلیل انجام یک سری کارهای اداری و تولد فرزند خود به کشور بازگشت اما رسولی باتوجه به تمدید ویزای خود به مدت یک ماه دیگر زیر نظر مربی تخصصی‌ تمریناتش را در بلاروس ادامه خواهد داد. شیری نیز می‌توانست یک ماه دیگر در این کشور تمرین کند اما باتولد فرزندش مجبور به برگشت شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوومیدانی پرتاب دیسک بهنام شیری کرونا حسین رسولی یک ماه دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی سلامت دهان و دندان ۴۰۰ دانش آموز در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ دکتر فاطمه پاچناری مسئول اجرای این طرح گفت : در مرحله نخست این طرح دانش آموزان از لحاظ وضعیت بهداشت دهان و دندان مورد بررسی قرار گرفته و شناسنامه سلامت برای آنها صادر شد تا والدین برای بهبود شرایط سلامت دهان و دندان دانش آموزان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی  افزود:از  دانش آموزانی که در منطقه روستایی در این طرح شرکت کردند   ۸۰ دانش آموز نیاز به ارائه خدمات اورژانسی (کشیدن دندان) داشتند که با مساعدت بیمارستان سینای سمنان مقرر شد این خدمت به صورت رایگان به آنها ارایه شود.
گروه سنی پیش دبستانی و دبستان به دلیل مرحله گذار دندانی از شیری به دائمی گروه بسیار مهمی هستند، چون پوسیدگی و عدم توجه به دندان‌های شیری تاثیرات منفی زیادی بر دندان‌های دائمی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • لایروبی و مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان برای مهار سیلاب
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • پرنده نادر غواص گلوسیاه به طبیعت برگشت
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس
  • اتحادیه اروپا برای واردات غلات از روسیه و بلاروس، تعرفه وضع می‌کند
  • تیبو کورتوا دوباره در تمرین رئال مادرید دیده شد / عکس
  • علی دایی چاقوی زنجان هدیه گرفت
  • بررسی سلامت دهان و دندان ۴۰۰ دانش آموز در سمنان