Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-زالی گفت: میزان بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران طی شبانه روز گذشته حدود ۵.۶ درصد افزایش داشته است.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۷۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی این مدت ۷۲ مورد جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند و میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ۵.۶ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: با توجه به تغییرات شناور در آمار مبتلایان، کنترل قطعی ویروس کرونا در تهران انجام نشده است و مهمترین عامل در انتقال بیماری کووید ۱۹ عدم استفاده از ماسک و حضور غیر ضروری در نقاط شلوغ و پر تردد است.

زالی بیان کرد: بیماری کرونا فریبنده است و باید مراقبت‌های بیشتری نسبت به آن انجام شود. مهمترین خطر در استمرار اپیدمی خستگی شهروندان در اجرای پروتکل‌های بهداشتی است و مردم نباید این بیماری را تمام شده فرض کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان

عیسی هواسی در جریان بازدید سرزده از بیمارستان کوثر سنندج خواستار استفاده بیشتر از مزیت‌های این بیمارستان برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم در بخش درمان شد و گفت: ارتقای درآمد‌های حوزه توریسم درمانی جهت افزایش بهره‌وری و منابع مالی برای ایجاد بخش‌های جدید و به روزرسانی تجهیزات پزشکی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش VIP این بیمارستان حائز اهمیت است.

وی با تاکید ویژه بر لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، گفت: اگرچه عمده پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند جامعه هستند، اما در پاره‌ای از موارد، شکواییه‌های مبنی بر اخذ وجوه مازاد و به اصطلاح زیرمیزی توسط تعداد محدودی از پزشکان و ایراد آسیب به وجه حوزه بهداشت درمان گزارش می‌شود.

بازرس کل استان کردستان تاکید کرد: ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از عموم مردم تقاضا داریم موراد تخلفات و سوء جریانات را از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۶ به سازمان بازرسی کل کشور منعکس نمایند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پزشکان کادر درمان و پزشکی استان کردستان گفت: افزایش تعداد کادر درمانی و توجه ویژه به جبران زحمات و مطالبات به حق این قشر موجب بهبود خدمت‌رسانی و افزایش تمرکز این عزیزان زحمتکش در انجام رسالت خطیرشان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی