Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محل‌هایی که از آن به عنوان محلی برای نگهداری و دپوی خودروهای فاقد پلاک استفاده می‌شود، گفـت: بارها گفته شده که خروج خودروی بدون پلاک از کارخانه در حکم احتکار بوده و با آن برخورد خواهد شد. در روزهای اخیر هم که با تدابیر اتخاذ شده پلیس به بازار خودرو ورود کرده و با موارد احتکار آن برخورد کرده است، اکثریت خودروهای احتکاری کشف شده فاقد پلاک بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌این خودروهای بدون پلاک پس از خروج از کارخانه وارد انبارها و پارکینگ‌هایی می‌شوند که بعضا حتی در مرکز شهر نیز قرار دارند، از این رو به مالکان و مسئولان تمامی این انبارها و پارکینگ‌ها هشدار می‌دهیم که هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم بوده و این افراد نیز شریک جرم در احتکار خودرو خواهند بود، لذا لازم است که از پذیرش خودروهای بدون پلاک در این پارکینگ‌ها و انبارها خودداری کرده و مراتب را نیز حتما به پلیس گزارش دهند.

مرادی از مردم نیز خواست که در صورت مشاهده و اطلاع از فضاهایی که در آن اقدام به دپوی خودرو شده است، حتما مراتب را به پلیس گزارش دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رضا میرحیدری در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در معیت کارشناسان سازمان صمت به یک شرکت در آدرس معلوم مشکوک گشته و برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضائی استان، در بازرسی صورت گرفته از شرکت موصوف ۲ تن و ۶۹۰ کیلوگرم چایی و ۳۷۳ تن و ۵۸۸ کیلوگرم روغن خوراکی جمعاً به میزان ۳۷۶ تن و ۲۷۸ کیلوگرم به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبارها کشف و توقیف شد.

میرحیدری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه، ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه ضمن پلمب شرکت مذکور، یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به احتکار کالا کنند به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 6084030

دیگر خبرها

  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم