Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@04:43:29 GMT

هادی: اولویتم کشتی‌گرفتن در المپیک است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۱۵۰

هادی: اولویتم کشتی‌گرفتن در المپیک است

خبرگزاری میزان- عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: اولویت من حضور در بازی‌های المپیک توکیو است. تاریخ انتشار: 10:05 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۴۴۸

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون کشتی، پرویز هادی عضو تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: چندین سال است که زحمات زیادی را در اردو‌های تیم ملی متحمل شده‌ام و اولویت اول زندگی و کار من حضور در المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد کاندید شدنش برای تصدی پست ریاست هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی گفت: به اصرار جامعه کشتی آذربایجان شرقی این کار را کردم و همان موقع هم گفتم که می‌خواهم در المپیک کشتی بگیرم و بعد از المپیک نیز به احتمال زیاد کشتی خواهم گرفت، اما فکر می‌کردم که می‌توانم به طور همزمان این دو کار را انجام دهم.

هادی ادامه داد: با توجه به نظر کادرفنی که اولویت را برای من حضور در تیم ملی می‌داند و خود من نیز اولویت اولم حضور در المپیک است، از حضور در هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی انصراف می‌دهم. ان‌شاء‌الله در آینده در خدمت کشتی آذربایجان شرقی خواهم بود و در حال حاضر نیز عزیزانی هستند که بتوانند کار را جلو ببرند.

دارنده مدال برنز جهان پایان خاطرنشان کرد: همیشه تابع نظر کادرفنی و فدراسیون کشتی بوده‌ام و نهایت سعی و تلاش خود را خواهم کرد که به عنوان نماینده کشورمان در المپیک پیش‌رو حضور پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: کاوه: کشتی‌گیران باید مدیریت بحران داشته باشند انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی پرویز هادی کشتی آزاد المپیک توکیو آذربایجان شرقی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک

به گزارش قدس آنلاین،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده چهار طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، چهار روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق گزارش ایسنا، یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

دیگر خبرها

  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی