Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون هندبال درخصوص شیوه‌نامه جدید فدراسیون برای حضور لژیونرها در تیم‌های اروپایی توضیحاتی را ارائه کرد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طی سال‌های گذشته تیم ملی هندبال کشورمان در رویدادهای مهم از جمله بازی‌های آسیایی، انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا به دلیل در اختیار نداشتن لژیونرها در اردوها و مسابقات، با مشکلات زیادی روبه‌رو شد از همین رو فدراسیون هندبال در تلاش است با تعیین شیوه نامه‌‌های جدید از تکرار اتفاقات گذشته جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس در نشست هفته گذشته هیئت رئیسه فدراسیون هندبال موضوعاتی مطرح شد که طی آن بازیکنان باید تحت شرایط و شیوه‌نامه خاص و مصوب در هیئت رئیسه جهت حضور در باشگاه‌های خارجی از کشور خارج شوند. اگر بازیکنان از این شیوه‌نامه تبعیت نکنند و یا باشگاه‌های خارجی آن را نپذیرد اجازه خروج به بازیکنان داده نمی‌شود.

در طی روزهای اخیر اخبار مختلفی از حضور بازیکنان ایران و عقد قرارداد لژیونرها با تیم‌های اروپایی مطرح شده است و مشخص نیست آیا این قراردادها با توجه به شیوه نامه جدید تنظیم شده است یا خیر؟

حمیدرضا عزتی، دبیر فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این مورد اظهار داشت: موارد مطرح شده در هیئت رئیسه این گونه نبوده است. ما می‌خواهیم هفته آینده یک جلسه کارشناسی با حضور اهالی فنی هندبال و اعضای ستادی و کمیته فنی  در فدراسیون برگزار کنیم تا ساز و کار مدونی برای حضور لژیونرها در تیم‌های خارجی تدوین شود. هنوز چارچوب‌ها نهایی نشده و باید با حضور کارشناسان، متخصصان و صاحب نظران به جمع‌بندی برسیم و آن را در قالب آیین نامه به مسابقات اضافه کنیم.

وی در ادامه افزود: هر کدام از بازیکنان  ما مانند الله‌کرم استکی، شاهو نصرتی و محسن باباصفری که این روزها قرارداد بستند، از بچه‌های قدیمی هندبال ما هستند و ما روی حضور آنها بحثی نداریم. بازیکنان باید قبل از حضور در تیم‌های خارجی مجوز لازم و ITC را از فدراسیون بگیرند. تا آن زمان مصوبات ما نهایی می‌شود. اینها در راستای توسعه هندبال خواهد بود. ما که نمی‌خواهیم در منافع بازیکنان خللی ایجاد شود چرا که معتقدیم حضور آنها در لیگ‌های معتبر خارجی در جایگاه آنها و اعتبار هندبال ما نقش دارد.

دبیر فدراسیون هندبال در خصوص زمان آغاز اردوهای تیم ملی هندبال به خصوص تیم جوانان گفت: طی مجوز ستاد مقابله با کرونا که از طرف وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها و ادارات کل ابلاغ شده است، اگر اوضاع سفید یا زرد باشد می‌توانیم از 20 خرداد مسابقات و اردوها را برگزار کنیم. دکتر پاکدل در این خصوص تمهیداتی دارد و فردا با حضور مدیران فنی، سرمربیان و کادر فنی تیم‌های جوانان و نوجوانان جلسه‌ای در فدراسیون داریم تا  زمان آغاز ارد‌وهای تدارکاتی و ... را تعیین کنیم.اگر به جمع‌بندی نهایی برسیم از نیمه دوم خرداد در استان‌هایی با وضعیت سفید و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استارت اردوی جوانان و نوجوانان زده می‌شود.

تعیین شرایط خاص برای حضور هندبالیست‌ها در تیم‌های خارجی

 

انتهای پیام/

 

 

 

R7890/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هندبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال فدراسیون هندبال شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند اخراج در قرارداد ناگلزمان: حواست را جمع کن!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران بایرن مونیخ امیدوار بودند که پس از پایان فصل جاری و همچنین رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که قرار است به میزبانی آلمان برگزار شود، ناگلزمان بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

اما فدراسیون فوتبال آلمان روز گذشته در خبری غیر منتظره اعلام کرد که قرارداد این مربی جوان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کرده است و به این ترتیب قضیه بازگشت او به بایرن و جانشینی توماس توخل منتفی شد.

اما حالا روزنامه ورزشی آلمانی بیلد مدعی شده است که بند ویژه‌ای در قرارداد سرمربی تیم ملی این کشور وجود دارد و در صورتی که این تیم نتواند از مرحله گروهی یورو صعود کند، فدراسیون فوتبال آلمانی این اجازه را خواهد داشت که ناگلزمان را اخراج کند.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد، فدراسیون فوتبال آلمان موظف نیست که دستمزد او تا پایان مهلت قراردادش را پرداخت کند. این روزنامه تاکید کرده است که این بند اهمیت خاصی برای ناگلزمان ندارد چون او اطمینان دارد که در این رقابت‌ها موفق خواهد شد و نتیجه قابل قبولی به دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • بند اخراج در قرارداد ناگلزمان: حواست را جمع کن!
  • شاهرود، میزبان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دو هندبال
  • شیوه‌نامه غربالگری SMA سال جاری عملیاتی می‌شود
  • شیوه‌نامه غربالگری SMA در سال جاری عملیاتی می‌شود
  • ۱۲۵ون طبق شیوه‌نامه وزارت کشور باید از طریق تاکسیرانی واگذار شود
  • توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد