Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@08:57:37 GMT

اجرای طرح زوج و فرد ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۲۰۰

اجرای طرح زوج و فرد ضروری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه طی روز‌های اخیر با افزایش چشمگیر ترافیک در ساعات بعد از ظهر در شهر اصفهان روبرو هستیم، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و بازگشایی مترو از روز سه شنبه ضروری است که طرح زوج و فرد در اصفهان اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه بر این باوریم با توجه به شرایط فعلی تردد در شهر، باید در بحث الزامات ترافیکی به روال عادی برگردیم، تصریح کرد: در حال حاضر اجرای طرح زوج و فرد را در دستور کار داریم و این پیشنهاد را به ستاد استانی مبارزه با کرونا ارسال کرده‌ایم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اضافه کرد: برای سال جاری اجرای طرح ترافیکی را در دستور کار داریم و با بهتر شدن شرایط اجرا می‌شود.

او افزود: شهروندان توجه داشته باشند که جریمه ورود به طرح زوج و فرد از ۲۰ هزار تومان به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی افزایش ترافیک طرح زوج و فرد بازگشایی مترو طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت

رییس بنیاد نُخبگان اصفهان با اشاره به اینکه طرح «رفعت» با هدف شبکه‌سازی بین دانشجویان مُستعد و نُخبه و استادان دانشگاه و افزایش مهارت‌های اجتماعی و حس خودباوری در بین آنها در استان اجرا می‌شود گفت: طرح رفعت بصورت استاد محوری است و دانشجویان مُستعد و نُخبه می‌توانند با تشکیل گروه و با راهبری یک عضو هیات علمی دانشگاه به اجرای طرح‌های پژوهشی، علمی یا فرهنگی در مدت یک سال بپردازند.

حسین ربانی افزود: این طرح توسط بنیاد ملی نُخبگان به‌منظور راهبری و اثرگذاری در دانشجویان ورودی جدید دانشگاه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، علمی و تربیتی و تشویق آنها به کار گروهی و شبکه‌سازی تعریف شده است.


او با بیان اینکه دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این طرح تا اول اردیبهشت امسال فرصت ثبت نام در سامانه بنیاد نُخبگان اصفهان را دارند، خاطرنشان کرد: اسامی ۶۷ نفر از استادان هفت دانشگاه دولتی و بزرگ استان در این سامانه بارگذاری شده است و دانشجویان واجد شرایط می‌توانند ۲ استاد را برای شرکت در این طرح انتخاب و ثبت نام کنند.


ربانی ادامه داد: پس از ثبت‌نام و بررسی تعداد تقاضاها، گروه‌های حداکثر ۱۰ نفره دانشجویان با محوریت یک عضو هیات علمی دانشگاه تشکیل می‌شود و این گروه‌ها به اجرای طرح علمی، پژوهشی یا فرهنگی با راهبری استاد مربوطه می‌پردازند.


رییس بنیاد نُخبگان اصفهان با اشاره به اینکه بودجه‌ای نیز بعنوان حمایت مالی در اختیار استادان منتخب در اجرای این طرح قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: دانشجویان و اعضای هیات علمی شرکت کننده در طرح رفعت از برخی امتیاز‌ها برخوردار می‌شوند.


او با بیان اینکه دانشجویان محصل در سال اول و دوم مقطع کارشناسی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند، گفت: شرایط و ضوابطی برای دانشجویان در نظر گرفته شده از جمله اینکه جزو ۱۰ درصد برتر معدل هم‌رشته هم ورودی خود در دانشگاه یا جزو دارندگان مدال‌های طلا، نقره، برنز یا دیپلم افتخار المپیاد‌های جهانی و ملی باشند.

ربانی اضافه کرد: دانشگاه‌هایی که امسال برای اجرای طرح رفعت در استان در نظر گرفته شده شامل اصفهان، صنعتی اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، هنر، فرهنگیان، کاشان و علوم پزشکی کاشان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان
  • شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است