Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «ایلهان عمر»، نماینده دموکرات کنگره آمریکا در پیامی توئیتری در واکنش به قتل «جرج فلوید»، شهروند سیاه‌پوست امریکایی تاکید کرد که سیاه‌پوستان از همان روزهای برده داری مورد بدترین رفتارهای وحشیانه قرار داشتند و باید اصلاحات ملی در این زمینه صورت گیرد.

عمر که نماینده ایالت مینه سوتا در مجلس نمایندگان است در ادامه افزود: «ساکنان این ایالت و آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار خواستار وجود اتهامات علیه افسران پلیسی هستند که ایستاده بودند و عمل وحشیانه مایکل شووین بر گردن فلوید را مشاهده می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عمر در مصاحبه با شبکه ای‌بی‌سی‌نیوز  بر بی‌توجهی شدید اقتصادی و اجتماعی به جوامع سیاهپوست در سراسر آمریکا به ویژه سیستم عدالت کیفری تاکید  واز سوزاندن ساختمان­‌ها و شرکت‌ها در جریان اعتراضات انتقاد کرد.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیاه پوستان ایلهان عمر جرج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا

توفان شن در شهر آتن یونان/ رویترز و خبرگزاری فرانسه برپایی چادر تحصن دانشجویان حامی فلسطین در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا/ رویترز پناهجویان در پشت دیوارهای مرزی ایالات متحده آمریکا/ رویترز تحصن و تعطیلی کلاس درس از سوی دانشجویان در کالج امرسون در شهر بوستون ایالت ماساچوست آمریکا در اعتراض به نسل کشی اسرائیل و در حمایت از مردم غزه/ رویترز استقبال از نخست وزیر انگلیس از سوی صدراعظم آلمان در برلین/ خبرگزاری فرانسه کشاورزان ایالت جنوبی "تامیل نادو" هند، در جریان اعتراضی در شهر دهلی جمجمه و استخوان‌هایی را به نمایش می‌گذارند که ادعا می‌کنند بقایای بقایای کشاورزان تامیل است که بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند. آنها خواستار قیمت بهتر برای محصولات کشاورزی شان هستند./ رویترز بقایای موشک های بالستیک ایرانی در نزدیکی شهر " آراد" در جنوب اسراییل/ رویترز مزرعه گل لاله در هلند/ رویترز تظاهرات علیه قطع بودجه های آموزشی در شهر بوینوس آیرس آرژانتین/ رویترز و خبرگزاری فرانسه رژه خیابانی در صدونهمین سالگرد واقعه نسل کشی ارامنه به دست امپراتوری عثمانی در شهر ایروان ارمنستان/ خبرگزاری فرانسه یک بازدیدکننده از نمایشگاه فناوری در هانوفر آلمان با یک ربات "سنگ – کاغذ- قیچی" بازی می کند./ خبرگزاری فرانسه واکسیناسیون کودکان در یک مرکز بهداشتی در هاندان چین/ DDP کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!