Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@20:38:52 GMT

اعتراض کیومرث پوراحمد به قاچاق فیلم «تیغ و ترمه»

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۲۵۳

اعتراض کیومرث پوراحمد به قاچاق فیلم «تیغ و ترمه»

 کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران و راوی قصه‌های مجید در تلویزیون، به انتشار غیرقانونی جدیدترین فیلم خود یعنی «تیغ و ترمه» در سایت‌های داخلی و پخش غیرقانونی در شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان اعتراض کرد.

او در این باره گفت: «این سایت‌های غیرقانونی متاسفانه برای حاصل رنج گروه سازنده فیلم اهمیتی قائل نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شما خواهش می‌کنم که نه فقط فیلم «تیغ و ترمه» بلکه تمامی فیلم‌های اکران آنلاین را از طریق سایت‌های رسمی ببینید.»

این فیلم پس از یک روز نمایش آنلاین در داخل کشور، بلافاصله در برخی از سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی غیرقانونی منتشر و چندین نوبت در شبکه‌های فارسی زبان غیرقانونی و قاچاقی نمایش داده شده است.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1394470

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران اکران آنلاین کیومرث پوراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش آمدگویی محمد شهباز شریف به رئیسی به زبان فارسی | ویدئو

دریافت 570 KB

به گزارش همشهری آنلاین، نخست وزیر پاکستان در نشست خبری مشترک با رئیسی: بعد از انتخاب دولت جدید پاکستان برای اولین بار است که یک مقام عالی‌رتبه به کشور ما می‌آید و این موجب افتخار ماست. چشم ما روشن و دل ما شاد. خیلی خوب.

کد خبر 846359 منبع: ایرنا برچسب‌ها زبان فارسی خبر ویژه پاکستان سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها